دانلود بازی Hellboy Web of Wyrd برای PC
دانلود بازی Hellboy Web of Wyrd برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hellboy Web of Wyrd برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1402 بدون دیدگاه
4,520 بازدید

دانلود بازی Hellboy Web of Wyrd برای کامپیوتر

اگر تابه‌حال آرزو داشته‌اید که به دنیای کمیک‌های نمادین پسر جهنمی قدم بگذارید؟ Hellboy Web of Wyrd عنوانی است که این آرزو را برآورده می‌کند. این بازی ویدئویی گیرا، زیبایی تاریک و استایل هنری گوتیک و شخصیت‌های این سری کمیک را زنده می‌کند و بازیکنان را در دنیای ماورای طبیعی و پر از اکشن پسر جهنمی غرق می‌کند. ویژگی برجسته Hellboy Web of Wyrd طراحی بصری خیره کننده آن است. گرافیک cel-shaded با دقت فضای تاریک و متفاوت کمیک را بازسازی می‌کند. از شخصیت‌های معمایی ساکن خانه پروانه گرفته تا دشمنان ترسناک، بازی با موفقیت شما را به صفحات این کمیک مشهور می‌برد.

هسته اصلی Hellboy Web of Wyrd بر قدرت مکانیک‌های مبارزه‌ای پسر جهنمی متمرکز است. به عنوان شخصیتی که به خاطر قدرت وحشیانه‌اش و دست بزرگ و نمادینش شناخته می‌شود، مبارزات بازی عمدتاً از نزدیک با دشمنان صورت می‌گیرد. پسر جهنمی مانند یک تانک عمل می‌کند. وی در حالی که از حملات دشمن فرار کرده، جلو می‌رود و از نیروهای شرورشان جلوگیری می‌کند. این مکانیک شبیه به بازی مشهور Punch-Out است که با پیچش ماورای طبیعی ترکیب شده و در آن موجودات عجیب و غریب به عنوان مخالفان قدرتمند پسر جهنمی عمل می‌کنند. این بازی شاید از جذاب‌ترین بازی‌های کمیک بوکی سال جاری باشد.

مبارزه زمانی رضایت‌بخش است که پسر جهنمی می‌تواند به دشمنان کوچک‌تر شلیک کند و ضربات سنگینی بر دشمنان بزرگ‌تر وارد کند که اغلب آنها برای آسیب بیشتر به محیط فرستاده شده‌اند. صداپیشگی لنس ردیک مرحوم از شخصیت متمایز پسر جهنمی نقطه بالایی است. ردیک شخصیت پیچیده پسر جهنمی را کاملاً دقیق به تصویر می‌کشد و حتی با بازی محبوب ران پرلمن در سری فیلم‌های پسر جهنمی از این شخصیت رقابت می‌کند. بقیه بازیگران نیز بازی‌های قابل ستایشی را ارائه می‌کنند که به یک خط داستانی قانع‌کننده و البته ساده کمک می‌کنند. پسر جهنمی علاوه بر توانایی دست خود، از سلاح گرم و خطرناکی نیز استفاده می‌کند.

Hellboy Web of Wyrd تلاش می‌کند تا عناصر روگ لایک را در گیم پلی خود القا کند. این بازی دارای چهار محیط تصادفی است که پسر جهنمی می‌تواند آن‌ها را کاوش کند. هر کدام از این محیط‌ها با تغییرات جزئی بین مراحل روبرو هستند. این بازی قابلیت‌هایی را معرفی می‌کند که عملکردی مشابه توانایی‌های بازی Hades دارند و جلوه‌های مختلفی را برای افزایش قدرت پسر جهنمی ارائه می‌کنند. این بازی در هر مرحله خود میزان زیادی از چالش‌های مختلف را در غالب دشمنان و باس‌ها معرفی کرده و تا آخرین لحظه نیز خسته کننده نخواهد شد. روایت نیز برای عاشقان این مجموعه کتاب‌های مصور جذابیت زیادی خواهد داشت.

بازی Hellboy Web of Wyrd در بازآفرینی وفادارانه خود از سبک هنری نمادین کمیک بوک‌ها و مبارزات رضایت‌بخش، بر سایر بازی‌های هم سبک خود در سال جاری برتری می‌یابد. این اثر واقعاً ماهیت کمیک پسر جهنمی را به تصویر می‌کشد. المان‌های روگ لایک در گیم پلی بازی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شوند. این بازی با داستان سرایی و صداپیشگی جذابی که ارائه می‌دهد و همچنین گرافیک خیره کننده کارتونی و شبیه به کمیک‌ها، بهترین بازی پسر جهنمی تا به امروز است. پس اگر به دنبال تجربه یک اثر اکشن و هیجان انگیز می‌گردید که بر اساس شخصیت معروفی هم باشد، تجربه این بازی را شدیداً توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Walking Dead Saints and Sinners Chapter 2 Retribution و Teenage Mutant Ninja Turtles Shredders Revenge را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hellboy Web of Wyrd برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Intel Core i3-4160 (2 * 3600) or equivalent, AMD Ryzen 3550H (4 * 2100) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GT 640 (2048 MB)
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Does not run on pre Ryzen 5 AMD CPUs, intel CPUS (Core i3, 2014) do support the game.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: Intel Core i7-6700 (4 * 3400) or equivalent, AMD Ryzen 5 1500X (4 * 3500) or equivalent
Memory: 12 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 Ti (4096 MB) , Radeon RX 570 (8192 MB)
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Developed by Upstream Arcade, Hellboy Web of Wyrd utilizes an art style faithful to Mike Mignola’s original masterpieces. Like in the comics, the game sends Hellboy on a series of vastly different and wholly-unique adventures; and while each story stands on its own, they are all tied to the mysterious legacy of The Butterfly House. Built in 1962 by occultist Pasquale Deneveaux, The Butterfly House is more than a mere residence; it’s a gateway. Built upon occult ley-energies, its strange angles and non-Euclidean geometries were designed with a singular foul purpose in mind: to open doorways into a terrible and fascinating dimension called The Wyrd.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.