دانلود بازی DCs Justice League Cosmic Chaos برای PC
دانلود بازی DCs Justice League Cosmic Chaos برای PC پارسی گیم

دانلود بازی DCs Justice League Cosmic Chaos برای PC

پارسی گیم 28 اسفند 1401 بدون دیدگاه
5,293 بازدید

دانلود بازی DCs Justice League Cosmic Chaos برای کامپیوتر

بسیاری از بازی‌هایی که برای تبلیغ یک فیلم و انیمیشن ساخته می‌شوند، معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و تنها خلق شده‌اند تا مخاطبان جوان را برای ساعاتی سرگرم کنند. با این حال در برخی موارد محدود، شاهد ساخته شدن آثاری جذاب و سرگرم کننده نیز هستیم. بازی DCs Justice League Cosmic Chaos یکی از همین آثار بوده که با گیم پلی سرگرم کننده و استایل گرافیکی جالبش، یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویانه ابرقهرمانی است که در طی چند سال اخیر بر اساس کمیک‌ها ساخته شده است.

داستان بازی DCs Justice League Cosmic Chaos حول محور شخصیت‌های معروف سوپرمن، بتمن و زن شگفت‌انگیز می‌چرخد تا دسیسه‌های آقای Mxyzptlk را از تبدیل شهر Happy Harbor به متروپلیس شخصی خود متوقف کند. این بازی همانند بسیاری از آثار کمپانی DC از کمیک‌ها الهام گرفته و شخصیت‌های مثبت و منفی داستان، همگی ریشه در کتاب‌های مصور دارند. شما در طول بازی توانایی جابه‌جا شدن بین سه شخصیت اصلی را دارید که هر کدام دارای قدرت‌های مخصوص خود هستند.

مبارزه به طور کلی به اندازه کافی خوب بوده و احتمالاً می‌توان آن را به عنوان Diablo-lite توصیف کرد، که با غلبه بر امواج دشمنان، کاهش نوار انرژی آنها و جمع آوری غارت پس از شکست، دیدگاه ایزومتریک مشابهی را ارائه می‌دهد. حرکت جاخالی برای جلوگیری از حملات در آخرین لحظه مفید است و تغییر شخصیت‌ها در اواسط نبرد باعث می‌شود تا قدرت‌های منحصربه‌فرد هر قهرمان را به آسانی کنترل کنید. مثلاً یکی از حرکات ویژه سوپرمن را زمانی که بتمن در حال شارژ شدن است، آغاز کنید.

بازی DCs Justice League Cosmic Chaos عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی بر اساس دنیای کمیک بوکی معروف DC ساخته شده و با گرافیک کارتونی بامزه‌اش، بدون شک برای مخاطبین کم سن و سال در نظر گرفته شده است. با این حال این بازی با ارائه گیم پلی سرگرم کننده و اعتیادآورش، می‌تواند هر مخاطبی در هر سنی را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wildcat Gun Machine و DC League of Super Pets The Adventures of Krypto and Ace را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی DCs Justice League Cosmic Chaos برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 3 1200 /Intel Core i3-7100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 550 4GB / Nvidia GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 5 2500X / Intel Core i5-8400
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 280 / Nvidia GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Unite against chaos, in an all-new open world adventure where the Justice League go head-to-head with Mr. Mxyzptlk, a powerful prankster from the 5th Dimension. Suit up as Batman, Wonder Woman and Superman and go face off against some of the most powerful Super-Villains in the DC universe; including Bizarro, Starro the Conqueror, Clayface and many more in an epic battle to bring peace to Happy Harbor. DC’s Justice League: Cosmic Chaos gives you the freedom to play your way in action-packed missions, gruelling fights and daring challenges! Fly around Happy Harbor as Superman or propel yourself through the sky as Wonder Woman, the choice is yours!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.