دانلود بازی Crymachina برای PC
دانلود بازی Crymachina برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crymachina برای PC

پارسی گیم 15 آبان 1402 بدون دیدگاه
2,986 بازدید

دانلود بازی Crymachina برای کامپیوتر

Crymachina یک بازی اکشن و نقش آفرینی است که توسط FuRyu ساخته شده است. در دنیای Crymachina، شما خود را در آینده‌ای دور می‌بینید که در کنار گروهی از دختران سرباز جادویی با انبوهی از روبات‌های تهدیدآمیز می‌جنگید. Crymachina از جذاب‌ترین‌های ژانر خود بوده و تجربه‌ای منحصر به فرد و سرگرم‌کننده را ارائه می‌دهد که ممکن است ارزش وقت شما را داشته باشد. روایت بازی پیچیده است و در ساعات اولیه با حجم وسیعی از نمایش و دیالوگ مواجه می‌شوید. داستان دارای لحنی خشم آلود است، پر از شخصیت‌های بد خلق و ناامیدی وجودی که باعث ایجاد فضایی خاص و فلسفی می‌شود که در این ژانر نایاب است.

شما به جای Leben قدم می‌گذارید، شخصیتی که به دلیل بیماری مرموز در لحظات ابتدایی بازی با مرگ نابهنگام روبرو می‌شود. با این حال، او به طور معجزه آسایی در 2000 سال آینده توسط یک هوش مصنوعی مرموز به نام Enoa که چند دختر دبیرستانی دیگر را نیز زنده کرده است، احیا کرد. Enoa فاش می‌کند که بشریت پس از یک جنگ جهانی بر سر منابع روبه‌کاهش منقرض شده است. قبل از مرگ بشریت، گروهی از دانشمندان سفینه فضایی به نام عدن را با هدف بازگرداندن بشریت از لبه انقراض به فضا پرتاب کردند. هدف شما از بین بردن ربات‌های کافی برای جمع آوری انرژی لازم و شناخته شدن به عنوان انسان واقعی است.

گیم پلی Crymachina به طور مساوی بین بخش‌های مبارزاتی اکشن و سکانس‌های روایتی بصری که داستان را پیش می‌برد در حرکت است. در پایگاه خود، می‌توانید شخصیت‌ها را ارتقا دهید، ویژگی‌هایشان را تغییر دهید، توانایی‌ها را ارتقا دهید و با اعضای تیم خود وارد گفتگو شوید. هنگامی که آماده مبارزه هستید، مرحله‌ای را برای شروع یک مأموریت انتخاب می‌کنید که هر کدام حدود 10 دقیقه طول می‌کشد. سیاه چال‌ها نسبتاً ساده هستند و شامل محیط‌های عمدتاً خطی و مسیرهای فرعی شده که گاه به گاه گنجینه‌هایی را در خود جای می‌دهند و دشمنان هولناکی نیز دارند. مبارزات بازی کمی یادآور بازی به شدت محبوب Nier Automata است.

Crymachina اثری است که شاید بتوان از آن به عنوان نوآورانه‌ترین بازی اکشن و نقش آفرینی ژاپنی سال یاد کرد. این بازی دارای یک فضای زیبای تاریک و علمی تخیلی است که با گرافیک کارتونی تزیین شده و به شدت چشم نواز است. سیستم مبارزات آن به شدت پویا و لذت بخش بوده و شما را در مدت زمان طولانی گیم پلی به شدت درگیر خواهد کرد. داستان سرایی جذاب‌ترین بخش این بازی است که با شخصیت‌های رنگارنگ، موضوعات تاریک و فلسفی و دنیایی بزرگ تزیین شده است. پس اگر از عاشقان ژانر اکشن و نقش آفرینی شرقی هستید، به شدت توصیه می‌کنیم که دانلود و تجربه بازی Crymachina را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Touhou New World و Trinity Trigger را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Crymachina برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i5-2300 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1050 / AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1660 Ti / AMD Radeon Vega 56
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

CRYMACHINA is an action RPG where mechanical girls strive to survive in a post-apocalyptic world to become “Real Humans.” But what does it mean to be a “Real Human”? Join the three playable main characters as they fight in fast-paced action RPG combat featuring a myriad of tactics to customize your weapons and challenge your foes. This heartwarming story of love, told by synthetic beings, will pull at the strings of your biological heart. See for yourself whether happy catharsis awaits these mechanical girls as they cry, struggle, and overcome their fate.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.