دانلود بازی Trinity Trigger برای PC
دانلود بازی Trinity Trigger برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trinity Trigger برای PC

پارسی گیم 12 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
2,704 بازدید

دانلود بازی Trinity Trigger برای کامپیوتر

اگرچه احتمالاً توجه بیشتری به چندین عنوان عظیم و پر بودجه در سال 2023 معطوف می‌شود، اما این سال مجموعه‌ای از عناوین مستقل و میان رده با کیفیت نیز دارد. بازی Trinity Trigger یکی از نمونه‌های خوب این موضوع بوده که به واسطه گیم پلی نقش آفرینی و اکشن ترکیبی‌اش، در حال ادای احترام به تعدادی از جذاب‌ترین بازی‌های کلاسیک ژانر دارد. Trinity Trigger دارای ویژگی‌های خوب بسیاری است؛ از مبارزات سرگرم کننده و در دسترس تا داستانی جالب و افسانه‌ای که پر از شخصیت‌های به‌یادماندنی و پرجزئیات است. همان‌طور که از عنوان آن پیداست، Trinity Trigger حول سه شخصیت قابل بازی می‌چرخد. سیان، الیز و زانتیس. این سه در دنیای فانتزی و قرون وسطی ای با هم تیم می‌شوند تا جلوی پیشروی یک نیروی شرور بیگانه را بگیرند.

داستان بزرگ این بازی باعث شده تا مدت زمان بیست و پنج ساعت گیم پلی به خوبی درگیر کننده بوده و برای گیمرها خسته کننده نشود. صداگذاری فوق‌العاده در کات سین‌ها نیز به پیشرفت داستان کمک می‌کند. مبارزات جایی است که Trinity Trigger بیش از همه چیز می‌درخشد. این سیستم یک نامه عاشقانه واضح به سری Mana بوده است. مبارزه را می‌توان آزادانه با دشمنان روی صفحه انجام داد و خبری از نبردهای نوبتی که در بازی‌های ژاپنی معروف است نخواهد بود. هر کدام از دشمنان چالش برانگیز این بازی، الگوهای حمله و مهارت‌های خاص خود را دارند. در نهایت نیز باس‌های قدرتمندی را شاهد هستیم که چالش عظیمی برای گیمرها خلق می‌کنند. اگر از تجربه بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک لذت می‌برید، سریعاً این بازی بی نظیر را دانلود و تجربه کنید.

بازی Trinity Trigger عنوانی در سبک اکشن و نقش آفرینی است. این بازی بر اساس فرمول‌های موفق و کلاسیک آثار قدیمی ژاپنی تولید شده و از نظر گرافیکی و گیم پلی، یک سری از بهترین‌های سال 2023 را شاهد خواهید بود. بازیکنانی که به دنبال یک اثر شایسته همانند بازی‌های قدیمی هستند، بدون شک می‌توانند از تجربه Trinity Trigger به شدت لذت ببرند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Valkyrie Elysium و The Legend of Heroes Trails to Azure را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trinity Trigger برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or later
Processor: Intel® Core™ i5-6600 @ 3.3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 980
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or later
Processor: Intel® Core™ i7-7700 @ 3.60 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Step into the world of Trinity Trigger, an all-new action role-playing game combining the look and feel of iconic RPGs of the ‘90s with a modern emphasis on fast-paced, customizable combat. As Cyan, a young man burdened by the gods with the mantle of Warrior of Chaos and an inevitable clash against the Warrior of Order, players will set out on a grand adventure to defy fate and save Trinitia. Cyan and his companions Elise and Zantis are accompanied by strange creatures known as Triggers that can transform into eight types of weapons, and players can switch freely between the three characters to implement a solo combat strategy, or team up with up to two friends for local co-op.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.