بازی آنلاین Far Cry
ارحام ادبخواه

بازی آنلاین Far Cry در دست ساخت است

ارحام ادبخواه 3 آبان 1402 بدون دیدگاه
83 بازدید

طبق اطلاعات به دست آمده شرکت یوبی‌سافت در حال توسعه یک بازی آنلاین Far Cry است که حال و هوای حالت اکسترکشن را دارد. این اطلاعات اشاره می‌کنند که فارکرای آنلاین قرار است شباهت زیادی به بخش Survival بازی The Division داشته باشد.

با توجه به گزارش جدیدی که به دست آمده، شرکت یوبیسافت می‌خواهد بازی آنلاین و چندنفره Far Cry خود را در آپریل سال 2025 روانه بازار کند. البته به نظر می‌رسد که یک نسخه آلفا آزمایشی از این بازی در نیمه اول سال 2024 از راه می‌رسد. بازی آنلاین Far Cry که یک عنوان فرعی و مستقل به شمار می‌رود، قرار است پیش از بازی Far Cry 7 در دسترس قرار بگیرد و مسیر خاص خود را به وجود آورد؛ مسیری که مجموعه فار کرای تا به حال در آن حرکت نکرده است.

بازی شوتر و آنلاین فارکرای قرار است در منطقه آلاسکا جریان داشته باشد و گیمر را با آب و هوای سرد و چالش برانگیز این محدوده روبرو کند. همان‌طور که پیش از این هم گفته شد، این بازی قرار است حال و هوای اکسترکشن شوترهایی نظیر Escape From Tarkov و Hunt: Showdown را داشته باشد. بدین ترتیب برای زنده ماندن در دنیای آن باید به لوت کردن محیط بپردازید و آیتم‌های ضروری و مورد نیاز خود را بسازید.

بازی آنلاین Far Cry

بازی اکسترکشن و آنلاین فارکرای در سال 2025 منتشر می‌شود

این اطلاعات که توسط رسانه Insider Gaming منتشر شده، اشاره می‌کند این بازی که هنوز نام رسمی و مشخص شده‌ای ندارد، با اسم رمز Project Maverick مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. پروجکت موریک گیمرها را به منطقه‌ای با نام Alashnica می‌برد که در واقع یک نسخه خیالی از آلاسکا است. شخصیت اصلی داستان با امید تجربه یک زندگی آزادانه پا به این منطقه می‌گذارد، اما به محض ورود متوجه می‌شود که به غیر از آشوب و بی‌اعتمادی مفهوم دیگری در خاک این سرزمین به چشم نمی‌خورد.

بازی آنلاین Far Cry اکسترکشن محور و بدین ترتیب، احتمالا زنده ماندن در دنیای آن کار دشواری خواهد بود. شما برای اینکه بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید باید با کشتن حیوانات و جمع‌آوری متریال‌ها به دنبال ساخت آیتم‌ها و خرید قابلیت‌ها باشید. گفتنی است که اگر این بازی بخواهد مسیر اکسترکشن شوترهای دیگر را در پیش بگیرد، گیم‌پلی چالش برانگیز و فوق‌العاده استرس‌زایی را به وجود خواهد آورد.

رسانه Insider Gaming اشاره می‌کند که گیمرها می‌توانند به صورت تک نفره یا به اتفاق دوستان خود به تجربه بازی بپردازند و از آن لذت ببرند. بازی آنلاین فارکرای شامل مکانیک Permadeath می‌شود؛ به صورتی که پس از مردن تمام پیشرفت‌های خود را به غیر از Safehouse از دست می‌دهید. به عبارتی دیگر بازی یک پایگاه امن برای شما در نظر می‌گیرد که باید اسلحه‌ها و آیتم‌های خود را در آن ذخیره کنید تا پس از مردن همه آن‌ها را از دست ندهید.

تمامی این عناصر آدم را ناخودآگاه به یاد حالت Survival بازی The Division می‌اندازند. در این بخش 24 بازیکن در نسخه یخ زده‌ای از نیو یورک قرار می‌گرفتند و باید در حالتی PvPvE برای پیدا کردن راهی برای خروج از نقشه تلاش می‌کردند. حال اینکه بازی آنلاین Far Cry قرار است چگونه از عناصر شوترهای اکسترکشن استفاده کند هنوز مشخص نیست.

نظر شما در مورد بازی آنلاین فارکرای و آینده آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: trueAchievements

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.