دانلود زیرنویس فارسی بازی Sherlock Holmes The Awakened
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Sherlock Holmes The Awakened

نوید قادری 21 آبان 1402 42 دیدگاه
7,041 بازدید

بازی‌های ویدیویی قدرت ویژه‌ای دارند. می‌توانند ما را یک آن به قلب دنیایی بکشانند و در دل شخصیت‌هایی قرار دهند که برای همیشه در قلب و ذهن ما ماندگار می‌شوند و به بخشی از وجود ما تبدیل می‌شوند. شرلوک هلمز از جمله ماندگارترین کاراکترهایی است که از داستان‌های اصلی به قلم آرتور کانون دویل تا فیلم‌ها و سریال‌ها و بازی‌ها، هر بار به شکلی ما را تحت تأثیر قرار داده و میخکوب کرده است. استودیو Frogwares با تبحر خاصی در ساخت بازی‌های شرلوک هلمز، سال 2007 اثری جذاب را منتشر کرد که دنیای کارآگاه هلمز را به داستان‌های وارکرفت پیوند زد. حاصل این پیوند، بازی Sherlock Holmes: The Awakened بود که امسال به‌طور رسمی بازسازی شد و با گرافیک نسل جدید در دسترس قرار گرفت. پارسی‌گیم در ادامه روند تهیه زیرنویس بازی، سراغ این اثر جذاب رفت و با تمرکز و دقت زیاد آن را ترجمه کرد. زیرنویس فارسی Sherlock Holmes: The Awakened به‌طور رایگان در اختیار شماست تا یک ماجرای بی‌نظیر را شروع کنید.

پیوند شرلوک هلمز و دنیای ترسناک وارکرفت در نهایت منجر به خلق یک داستان بی‌نظیر شده است. بازی‌های ویدیویی زیادی از حس ترس وارکرفتی که به آن وحشت کیهانی هم گفته می‌شود الهام گرفته‌اند. همان دانش خطرناک و خانمان‌ساز، تأثیرات مذهب و خرافات، سرنوشت و اجتناب‌ناپذیری، مسائلی که اچ‌.پی لاوکرفت به زیباترین شکل ممکن به آنها پرداخت. پا گذاشتن شرلوک هلمز به دنیای کوتولهوی لاوکرفت و بررسی یک سری اتفاقات عجیب در قلب اروپا و آمریکا از اهداف بازی جدید است. استودیو Frogwares به بهترین شکل ممکن از پس بازسازی این اثر برآمد و با استفاده از صداپیشه‌های جدید، به‌روزرسانی گیم‌پلی و خط داستانی جدید که با بازی Sherlock Holmes Chapter One تطابق یافته است، فرصتی برای تجربه دوباره آن فراهم کرد. با دانلود زیرنویس Sherlock Holmes: The Awakened به‌آرامی در قلب یک وحشت کیهانی غرق خواهید شد، مانند باتلاقی که نجات یافتن از آن، بستگی به تصمیماتی که می‌گیرید دارد.

فارسی ساز بازی Sherlock Holmes: The Awakened

تیم ترجمه پارسی‌گیم با آگاهی از اصطلاح‌های ویژه داستان‌های شرلوک هلمز و همچنین آثار لاوکرفت، تمامی بخش‌های بازی را به فارسی برگردانده است. با دانلود زیرنویس Sherlock Holmes: The Awakened دیگر نیازی به دانش زبان انگلیسی ندارید. از آنجایی که با یک اثر کلیک و اشاره روبه‌رو هستیم که گیم‌پلی آن در خدمت داستان است و باید با شخصیت‌های مختلفی صحبت کرد و در مورد قتل‌ها و قاتل احتمالی تصمیم‌گیری کرد، نیاز به درک تک‌تک دیالوگ‌ها وجود دارد. فارسی ساز Sherlock Holmes: The Awakened در اختیار شماست تا به بهترین وجه ممکن بتوانید از بازی لذت ببرید و این بار خودتان به شرلوک هلمز افسانه‌ای تبدیل شوید. این فرصتی است که کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، اگرچه قبول سفر در داستان‌های لاوکرفت در نهایت به مرگ منتهی می‌شود، اما نترسید و فرصت تجربه این بازی به زبان فارسی را از دست ندهید.

فارسی ساز Sherlock Holmes: The Awakened تمامی بخش‌های بازی را قابل‌فهم می‌کند. منوها به فارسی برگردانده می‌شوند، می‌توانید تنظیمات را به‌طور دقیق دست‌کاری کنید. دیالوگ‌ها را با همان لحن اصلی متوجه شوید و در نهایت با اطمینان خاطر قاتل را پیدا کنید. ترجمه فارسی آثار شرلوک هلمز دیرزمانی است محفل ما ایرانی‌ها را گرم کرده است، بگذارید این بار پارسی گیم شما را به دل ماجراجویی بکشاند و طعم بی‌نظیر آثار کارآگاهی را به شما بچشاند. اگر عاشق ماجراجویی هستید و از آثار کانون دویل و لاوکرفت لذت می‌برید، دیگر بهانه‌ای برای عدم تجربه این بازی ندارید. پارسی‌گیم مفتخر است زیرنویس Sherlock Holmes: The Awakened را به‌طور کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دهد. هدف ما پر کردن خلأ ایجادشده و ارائه بهترین بازی‌های روز به فارسی‌زبان‌ها است.

در طی هفته‌های آینده انبوهی زیرنویس فارسی بازی به‌طور کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. تیم ترجمه بازی ما به‌طور مداوم در حال تلاش است تا بتواند رضایت شما کاربران عزیز را جلب کند. انتخاب بهترین واژه‌ها و معادل‌ها و بومی‌سازی بازی نیازمند دانش و تلاش تیمی است و خوشحالیم که می‌توانیم نتیجه نهایی را در اختیار شما قرار دهیم. بابت پیام‌های دلگرم‌کننده و حمایت‌ها سپاس‌گزاریم و در صورتی که منتظر زیرنویس‌های بیشتر هستید، این پاییز حتماً همراه پارسی گیم باشید. برای شروع ماجراجویی به باکس دانلود زیرنویس Sherlock Holmes: The Awakened مراجعه کنید. مطمئن باشید این ماجرا ارزش تجربه را دارد!

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر Ghostwire Tokyo و Sherlock Holmes Chapter One و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده توسط تیم پارسی گیم را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 6 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Sherlock Holmes The Awakened Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما فعال شده است.

دانلود زیرنویس فارسی بازی Sherlock Holmes The Awakened

پس از نصب زیرنویس برای فعال سازی آن به تنظیمات بازی مراجعه کنید و متن و زیرنویس را روی فارسی انتظیم کنید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Sherlock Holmes The Awakened Persian Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Sherlock Holmes The Awakened لذت ببرید

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی Sherlock Holmes The Awakened رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی Sherlock Holmes The Awakened به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید این بازی را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی Sherlock Holmes The Awakened را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Sherlock Holmes The Awakened و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Sherlock Holmes The Awakened هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی Sherlock Holmes The Awakened روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی Sherlock Holmes The Awakened روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 42 دیدگاه
  • Avatar

    قانع

    مهمان

    استارفیلد

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 42 دیدگاه