دانلود زیرنویس فارسی بازی Ghostwire Tokyo
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Ghostwire Tokyo

نوید قادری 28 فروردین 1402 63 دیدگاه
21,061 بازدید

شیبویا یکی از شلوغ‌ترین مناطق شهر توکیو در ژاپن است و از جمله بخش‌هایی است که واقعاً شب و روز ندارد. بازی Ghostwire Tokyo روی دیگر این شهر را نشان می‌دهد. جایی که نیروهای فراطبیعی دودمان شهر را به باد داده‌اند و سکنه‌ای باقی نمانده است. تمام آنچه مانده ارواح است. گوست‌وایر توکیو بر این گفته که پراگ شهر ارواح است خندیده و می‌خواهد نشان داد که خیابان‌های خالی و متروک توکیو می‌توانند چه کابوس پایان‌ناپذیری ایجاد کنند. استودیویی که بازی The Evil Within را با آن طبع ترسناک ساخت و میلیون‌ها طرفدار پیدا کرد، وقت آن است که ماجراجویی این بار در دل توکیو ارائه کند. پارسی‌گیم در ادامه روند ارائه زیرنویس فارسی بازی‌ها، تصمیم به انتشار زیرنویس بازی Ghostwire Tokyo به‌صورت کاملاً رایگان گرفت. سفر به توکیو را با دانلود فارسی ساز Ghostwire Tokyo آغاز کن!

یکی از نکات قابل‌توجه بازی گوست‌وایر توکیو، توجه به افسانه‌ها و داستان‌های فولکلور ژاپنی است. همین کار باعث شده تا دنیای بازی حس و حال متفاوتی نسبت به دیگر بازی‌های ترسناک و اکشن داشته باشد. شما با زندگی دو شخصیت اصلی روبه‌رو هستید. آکیتو یکی از بازمانده‌های همان مه رمزآلودی است که منطقه شیبویا را به شهر ارواح تبدیل کرده و حال به دنبال خواهرش می‌گردد. شما به‌آرامی با شخصیت منفی داستان آشنا می‌شوید و می‌بینید که چه کسی این بلا را بر سر شهر آورده است. روند بازی البته تقلیدی است و افرادی که اساسینز کرید بازی کرده باشند، می‌دانند که چه‌کار باید بکنند. مه تمام شهر را گرفته و باید سعی کرد نقشه را وجب به وجب باز کرد و زیبایی ترسناک و منحصر به فرد توکیو را درک کرد. زیرنویس بازی Ghostwire Tokyo این امکان را به شما می‌دهد که توکیو را جستجو کنید و از یک داستان جذاب و مهیج اطلاع پیدا کنید.

 

زیرنویس بازی Ghostwire Tokyo

تیم مترجمان پارسی گیم تلاش کرده تا افسانه‌ها و فرهنگ ژاپنی به بهترین شیوه ممکن به فارسی‌زبان‌ها ارائه شود. طوری که نه سیخ بسوزد و نه کباب! توجه به فرهنگ ژاپن با گسترش انیمه در میان ایرانی‌ها و فارسی‌زبان‌ها افزایش یافته است. این مسئله باعث شده تا افراد زیادی شیفته توکیو و حتی زندگی در این شهر شلوغ شوند. گوست‌وایر توکیو شاید بهترین پاسخ به این درخواست نباشد، اما سفر مجازی به این شهر، هرچند متروکه و خالی، بازهم ارزش امتحان کردن را دارد. به‌خصوص آنکه زیرنویس فارسی Ghostwire Tokyo نیز به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد. اگر فکر می‌کنید دانش زبان انگلیسی شما به حدی نیست که این بازی را تجربه کنید، می‌توانید با دانلود فارسی ساز، نگرانی را کنار بگذارید و ماجراجویی را شروع کنید.

گفتنی است تهیه فارسی ساز هر بازی فرایندی پیچیده‌تر از تهیه زیرنویس توسط یک طرفدار است. بومی‌سازی یک بازی ویدیویی فرایندی است که توسط تیم‌های باتجربه و بااستعداد در استودیوهای بازی‌سازی انجام می‌شود. پارسی‌گیم از ابتدا تابه‌حال سعی کرده تا خلأ ایجادشده برای زبان فارسی را برطرف کند و اجازه ندهد تا گیمرهای ایرانی از تجربه بهترین بازی‌های روز محروم شوند. این فرایند هم‌چنین نیازمند چندین تیم مختلف است و مفتخریم که بگوییم فایل زیرنویس به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. فارسی ساز Ghostwire Tokyo تمامی منوها و رابط کاربری بازی را به زبان فارسی ارائه می‌کند و تنها یک زیرنویس ساده برای دیالوگ‌های بازی نیست. با دانلود زیرنویس فارسی بازی دیگر نگرانی بابت عدم فهم منوها و به‌خصوص تنظیمات وجود ندارد.

فرایند تهیه زیرنویس بازی همچنان در پارسی گیم ادامه دارد و انتظار تجربه تمامی بازی‌های تراز اول روز با زبان فارسی را داشته باشید. گفتنی است این فرایند زمان‌بر است و نیاز به همکاری میان تیم مترجمان، ویراستارها، کدنویس‌ها و گرافیست‌ها وجود دارد. شما لازم نیست نگران این موارد باشید و بهتر است زودتر شروع به دانلود زیرنویس فارسی Ghostwire Tokyo کنید و سفری مهیج را به توکیو آغاز کنید. نظرات دلگرم‌کننده شما انرژی‌بخش ادامه راه است و صمیمانه از ابزار محبت شما سپاس‌گزاریم. می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار زیرنویس بازی و کسب اطلاع از بازی‌های جدید، کانال تلگرام پارسی گیم یا صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

توجه مهم: این نسخه از زیرنویس تنها با نسخه خام FLT یا DODI قابلیت فعال سازی دارد و درصورتی که بازی شما فیت گرل یا آپدیت شده باشد، قابل اجرا نخواهد بود.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر A Plague Tale: Requiem و Life is Strange True Colors و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده توسط تیم پارسی گیم را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 12 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 13 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

تنظیمات بازی GhostWire Tokyo

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Ghostwire Tokyo Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

برای فعال سازی زیرنویس به تنظیمات بازی مراجعه کنید و از بخش زبان بازی، نمایش زیرنویس را روشن و سپس زبان نوشته را بر روی “فارسی” تنظیم نمایید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Ghostwire Tokyo Persian Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Ghostwire Tokyo لذت ببرید ?

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی Ghostwire Tokyo رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی Ghostwire Tokyo به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید بازی Ghostwire Tokyo را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی Ghostwire Tokyo را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Ghostwire Tokyo و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Ghostwire Tokyo هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی Ghostwire Tokyo روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی Ghostwire Tokyo روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 63 دیدگاه
  • Avatar

    David

    مهمان

    دوستان دقت کنید، اگر این زیرنویس رو برروی نسخه اورجینال اپیک گیم نصب کنید، به صورت کامل گیم شما خراب میشه و همین زیرنویس چند مگی، 11 گیگ از دیتای بازی شما رو پاک میکنه، بازی هم اجرا نمیشه.. باید دوباره با اپیک وریفای کنید،بعدم اپیک 11 گیگ ناقابل مجدد دانلود میکنه…

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر محمد

    مهمان

    سلام به نظر شما من با این سیستم میتونم بازی رو پلی بدم؟
    ممنون میشم جواب بدید با تشکر
    8.00 GB (7.80 GB usable) ram
    11th Gen Intel(R) Core(TM) i5-1135G7 @ 2.40GHz
    ویندوز 10

    Intel(R) Iris(R) Xe Graphics
    با این مشخصات ؟؟؟؟
    با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر محمد

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله اجرا میشه

  • Avatar

    DJ

    مهمان

    سلام و درود من از اپیک گیم دانلود کردم بازی رو چجوری میتونم فایل رو انتقال بدم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    erfan

    مهمان

    سلام
    میشه اگه امکانش هست بک آپ اپیک گیمز این بازی رو قرار بدید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MohaMMad-R-j-A

    مهمان

    سلام وقت بخیر من فایل بازی رو داشتم اما چون زیاد ازش خوشم نیومده بود پاک کردم با دیدن فایل زیر نویس دوباره نصبش کردم بازی تا قبل از ریختن فایل زیرنویس کار میکنه اجرا میشه و میتونم بازی کنم اما وقتی فایل زیرنویس رد تو محل نصب میریزم دیگه کلا اجرا نمیشه وقتی رو آیکون بازی run as administrator میزنم بدون هیچ ارور و خطایی هیچ چی کلا باز نمیشه
    چکار باید بکنم دوبار چک کردم بازی تا قبل فارسی ساز اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      All در پاسخ به MohaMMad-R-j-A

      مهمان

      ممکن است مشکل از ورژن نصب شده باشد برای من نسخه flt با فارسی کار کرد

  • Avatar

    کیان

    مهمان

    سلام زیرنویس رو باید کجای محل دانلود نصب کردن
    لطفان سریع جواب بدید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمدرضا در پاسخ به کیان

      مهمان

      سلام دوست عزیز.از طریق ستاپ زیرنویس،محل نصب بازی رو انتخاب کنید.

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 63 دیدگاه