بازی Total War Pharaoh
ارحام ادبخواه

بازی Total War Pharaoh شروع فاجعه باری داشته است

ارحام ادبخواه 23 مهر 1402 بدون دیدگاه
709 بازدید

بازی Total War Pharaoh که به تازگی منتشر شده، با نمرات متوسط خود در پلتفرم استیم سطح Mixed را به نام خود زده است. اما فاجعه اصلی زمانی برجسته‌تر می‌شود که می‌فهمیم این بازی، از Total War Rome 2 که حدود 10 سال پیش منتشر شده بازیکن‌های فعال کمتری دارد.

بازی جدید استودیو کریتیو اسمبلی که با نام Total War Pharaoh شناخته می‌شود، به تازگی منتشر شده و درست مانند اسمش گیمرها را به دوره فرعون و فراعنه در مصر باستان می‌برد. اما برخلاف این اسم باشکوه، این بازی به هیچ وجه عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشته و یک شکست بزرگ محسوب می‌شود. واکنش‌های مخاطب‌ها نسبت به این بازی زیاد تحسین برانگیز نبوده و به همین دلیل، ما عبارت Mixed را در مقابل نقدهای آن مشاهده می‌کنیم.

با وجود اینکه سطح Mixed می‌تواند برای برخی از گیمرها ناامید کننده باشد، اما آثار زیادی وجود دارند که با همین عملکرد بازی‌های موفقی محسوب می‌شود. اما فاجعه اصلی بازی Total War Pharaoh زمانی مشخص می‌شود که به تعداد بازیکنان آن نگاه می‌کنیم. با وجود اینکه اثر مذکور همین چند روز پیش منتشر شده، تعداد گیمرهای آن از بازی‌هایی نظیر Total War Warhammer 3 و Total War Rome 2 کم‌تر بوده (توجه داشته باشید که 10 سال از عرضه TW Rome 2 می‌گذرد).

بازی Total War Pharaoh

Total War Pharaoh یک شکست بزرگ است

اگر بخواهیم اطلاعات را به شکل دقیق‌تری بیان کنیم باید بدانید که در 24 ساعت گذشته تنها 5,000 نفر به تجربه Total War Pharaoh پرداخته‌اند که یک ناامیدی تمام به شمار می‌رود. بسیاری از افراد این بازی را به خاطر طراحی رابط کاربری و «بی‌حس بودن» مورد انتقاد قرار داده‌اند. البته با وجود تمام این ضعف‌ها به نظر می‌رسد که بازی مورد بحث در برخی از زمینه‌ها نسبت به نسخه‌های پیشین پیشرفت کرده؛ اما آنقدری خوش شانس نبوده که بتواند به یک ویدیو گیم محبوب و خوب تبدیل شود.

در حین نوشتن این مطلب، تنها 63 درصد از نمرات ثبت شده کاربران برای Pharaoh مثبت بوده است. این در حالی است که 72 درصد از نمرات نسخه پیشین مجموعه یا همان Total War Saga Troy مثبت بوده و از این منظر عملکرد بهتری را داشته. حال با توجه با این افت محسوس و نقدهایی که بر بازی Total War Pharaoh وارد شده، استودیو کریتیو اسمبلی باید فکری به حال فرنچایز استراتژی خود بکند تا دوباره طعم شکست‌های این چنینی را نکشد.

علاوه بر نکات ذکر شده جالب است بدانید که سه بازی Total War Rome 2، Warhammer 3 و Three Kingdom در زمان اوج خود به ترتیب 118,240، 166,754 و 192,240 بازیکن همزمان را ثبت کرده‌اند؛ اعداد و ارقامی که برای آثار استراتژی فوق‌العاده به نظر می‌رسند. اما در دستی دیگر ما بازی Total War Pharaoh را داریم که با گذر چند روز از عرضه آن، تعداد کاربران آن از 5,424 پیشی نگرفته است.

شما در مورد شروع فاجعه بار Total War Pharaoh و آمار ضعیف آن چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در این باره با ما و سایر کاربران به میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.