دنوو کرک Lords of the Fallen
یحیی رحیمی

بازی Lords of the Fallen از دنوو استفاده نمی‌کند

یحیی رحیمی 21 مهر 1402 بدون دیدگاه
339 بازدید

صفحه توییتر رسمی بازی Lords of the Fallen تائید کرد که نرم‌افزار حفاظتی دنوو (Denuvo) به کار نرفته است. یکی از یوتیوبرها که به بررسی بازی پرداخته بود، وجود دنوو را تائید کرد. این باعث سردرگمی شد و صفحه توییتر بازی در پاسخ به یکی از کاربران نوشت که آن‌ها از هیچ‌گونه DRM و نرم‌افزار حفاظتی استفاده نکرده‌اند. استودیو اعلام کرد که در آینده هم برنامه‌ای برای استفاده از دنوو نخواهند داشت. با این حساب کرک Lords of the Fallen باید در سریع‌ترین زمان ممکن در دسترس قرار گیرد.

بازی سولزلایک جدید امروز در فروشگاه‌های مختلف عرضه خواهد شد. این بازی که با آنریل انجین 5 ساخته شده است، تنها برای کنسول‌های جدید و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. بررسی‌ها نشان داد که تمامی نسخه‌های بازی دارای ایراد فنی هستند. همچنین وضعیت نسخه ایکس‌باکس بدتر است و آپدیت جدید هم دیرتر برای آن منتشر می‌شود. استودیو Hexworks در تلاش است تا یک به‌روزرسانی جدید برای تمامی نسخه‌ها آماده کند، اما نسخه ایکس‌باکس دیرتر آپدیت خواهد شد. دلیل این امر، فرایند طولانی بررسی فایل‌های به‌روزرسانی توسط مایکروسافت است.

صفحه توییتر بازی در مورد عدم وجود دنوو نوشت: «مفتخریم تائید کنیم که لردز آو فالن از دنوو استفاده نمی‌کند و هیچ‌گاه از آن پشتیبانی نخواهد کرد.» گفتنی است ویدیو یک یوتیوبر نشان داده بود که این بازی از دنوو بهره می‌برد. این فرد مشکلات فنی بازی را ناشی از آن قفل دانسته بود، اما باید گفت که مشکلات فنی ناشی از دنوو نبوده است. تمامی بازی‌های اخیر که به آنریل انجین 5 ساخته شده‌اند، مشکلات اساسی داشته‌اند. استودیوها هنوز به‌خوبی قادر به بهینه‌سازی موتور گرافیکی و استفاده از تمام ظرفیت آن نیستند.

دنوو کرک Lords of the Fallenکرک Lords of the Fallen

وقایع بازی جدید استودیو Hexworks حدود هزار سال پس از بازی اصلی اتفاق می‌افتند. بازی قبلی به همین نام در سال 2014 منتشر شد و حدود 9 سال پس از آن، عنوان جدید از راه رسیده است. یکی از قابلیت‌های جذاب این بازی وجود دو بعد موازی مختلف است. شما می‌توانید با استفاده از یک چراغ ویژه به جهنم منتقل شوید و دو جهان متفاوت را به هم وصل کنید. مطلب بررسی بازی روز گذشته منتشر شد و این اثر نتوانست از پس انتظارات بربیاید. لردز آو فالن امتیازهای متوسطی دریافت کرد و به یک کپی ناشیانه از عناوین دارک سولز تشبیه شد. بازی Lies of P از جمله دیگر عناوین سولزلایک توانست امتیازهای بهتری دریافت کند.

در صورتی که منتظر انتشار کرک Lords of the Fallen بودید، منتظر انتشار رسمی بازی در ساعات آتی و سپس شروع فرایند کرک و آنگاه انتشار نسخه نهایی باشید. البته وضعیت نسخه PC تعریفی ندارد و آپدیت‌های متعددی برای رفع مشکلات لازم است.

آپدیت: بازی توسط گروه FLT کرک شد و در دسترس قرار گرفت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.