دانلود بازی Wolfstride برای PC
دانلود بازی Wolfstride برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wolfstride برای PC

پارسی گیم 20 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,219 بازدید

دانلود بازی Wolfstride برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی همواره از عمق بالایی برخوردار بوده‌اند و داستان‌های جذابی را به شیوه‌های مختلف برای ما روایت کرده‌اند. گیم پلی بازی‌های نقش‌آفرینی لایه‌های مختلفی دارد و به‌جز مبارزات و نبردهای جذاب، در انتخاب دیالوگ‌ها و تصمیم‌های مهم نیز حرف‌های زیادی میزند. بازی Wolfstride از استودیو OTA IMON عنوانی جدید در همین سبک بوده که در دنیایی دوبعدی، ساده و سیاه‌سفید، داستان جذابی از سه دوست را برای شما روایت خواهد کرد.

داستان بازی در شهری به اسم Rain جریان دارد و سه دوست در آنجا گرد هم آمده‌اند تا زندگی خود را دستخوش تغییرات جدی کنند. به‌زودی یکی از بزرگ‌ترین مسابقات رباتیک سیاره برگزار می‌شود و آن‌ها فقط به قهرمانی فکر می‌کنند. هر کدام از اعضای تیم قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و با نام‌های Duque، Leopard و Dominic Shade شناخته می‌شوند. ترکیب توانایی‌های آن‌ها در کنار هم تیم قوی و قدرتمندی را تشکیل داده است؛ اما یک مأموریت ساده تغییر بزرگی در زندگی آن‌ها ایجاد می‌کند و چیزهایی از گذشته را برملا کرده که شاید هرگز فراموش نشوند.

گیم پلی بازی ترکیبی از مبارزات در میدان نبرد با ربات‌ها و همچنین انتخاب دیالوگ‌ها و ملاقات با کاراکترهای اصلی و فرعی است. شهر Rain مملو از ماجراجویی‌ها و رازهای نهفته است که انتظار شما را می‌کشد. سبک گرافیکی بازی نیز به شکلی هنری و سیاه‌سفید، دنیای جذابی را پدید آورده که تجربه نقش‌آفرینی و ماجراجویی در بازی را به‌شدت لذت‌بخش‌تر می‌کند. انتخاب تاکتیک درست و حرکت‌های مناسب در نبرد نیز از دیگر مکانیک‌های گیم پلی است که باری پیروزی در مبارزات امری حیاتی محسوب می‌شود. بعد از هر مسابقه نیز باید با استفاده از منابع و پولی که به دست آورده‌اید، ربات خود را تعمیر کرده و آن را ارتقا دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Scarlet Nexus و Tales of Arise را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wolfstride با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050ti / AMD Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-8700 / AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX Vega 56
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Wolfstride is a role-playing game about three former partners-in-crime coming to a turning point in their lives. When they inherit a junkyard mecha called Cowboy, they reunite to enter the planet’s most elite mecha competition: the Ultimate Golden God Tournament.
Each member of the team lends their unique experience as they prepare to outwit the best mecha opponents from around the world. Between dog-mechanic Duque, mecha pilot Knife Leopard, and jack-of-all-trades Dominic Shade, the core crew’s got just about everything covered. That is… until their simple mission to make money unfolds into a deep, slow-burning exploration of their complex lives, the dark choices of their past, and their inevitable fate.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.