تروفی پلاتینیوم بازی Marvel's Spider-man 2
ارحام ادبخواه

کسب تروفی پلاتینیوم Marvel’s Spider-man 2 تنها 30 ساعت طول می‌کشد

ارحام ادبخواه 11 مهر 1402 بدون دیدگاه
1,386 بازدید

اگر جزو تروفی هانترها هستید و می‌خواهید تمامی تروفی‌های یک بازی را به دست آورید، استودیو اینسامنیاک گیمز کار شما را راحت کرده است. با توجه به اطلاعات، گیمرها برای کسب تروفی پلاتینیوم بازی Marvel’s Spider-Man 2 تنها به 30 ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 یکی از مورد انتظارترین ویدیو گیم‌های سال و بزرگ‌ترین بازی انحصاری پلی استیشن در سال 2023 محسوب می‌شود. همین موضوع باعث به وجود آمدن هایپ عظیمی شده تا انتظارات از ساخته جدید اینسامنیاک گیمز به اوج برسد. اما با وجود تمامی این انرژی‌های مثبت، برخی از افراد از طول کم بازی و کوتاه بودن آن کمی ناراضی به نظر می‌رسند.

یکی از کاربران ردیت با نام کاربری ndumbik به تازگی مدعی شده که همین حالا تروفی پلاتینیوم Marvel’s Spider-Man 2 را به دست آورده و آن را در پلتفرم مذکور به اشتراک گذاشته است. به گفته او کسب تمامی تروفی‌های این بازی تنها 30 ساعت از زمان او را گرفته که برای یک ویدیو گیم تراز اول عدد فوق‌العاده کمی به نظر می‌رسد. توجه داشته باشید که این کاربر با انتشار یک عکس به ادعا خود مهر تثبیت بخشید تا متوجه درست بودن حرف او شویم.

به هر حال اگر بخواهیم به گفته‌های این کاربر از پلتفرم ردیت اعتنا کنیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم که بازی Marvel’s Spider-Man 2 اثر کوتاهی خواهد بود. با وجود اینکه نقشه این بازی قرار است دو برابر نسخه ابتدایی باشد و دو منطقه کویین و بروکلین را به آن اضافه کند، ظاهرا داستان کوتاهی دارد. برای درک بهتر اوضاع باید بدانید که کسب تروفی پلاتینیوم نسخه اول به طور میانگین 34 ساعت طول می‌کشید. حال اگر حرف ndumbik صحت داشته باشد، باید انتظار بازی کوتاهی را داشته باشیم.

تروفی پلاتینیوم بازی Marvel's Spider-man 2

Marvel’s Spider-Man 2 بازی کوتاهی به نظر می‌رسد

علاوه بر این‌ها اگر در مورد بازی Spider-Man: Miles Morales هم کنکجاو هستید، باید بدانید که کسب تروفی پلاتینیوم این بازی به طور میانگین 18 ساعت طول می‌کشد. این در حالی است که اگر بخواهید داستان اصلی آن را به اتمام برسانید به زمان حدود هفت و نیم ساعت نیاز خواهید داشت. حال صرفا باید صبر کرد و دید که بازی جدید اسپایدرمن تا چه حد بزرگ است و چقدر می‌تواند یک گیمر را در دنیای خود نگه دارد.

اما اگر بخواهیم از بحث مربوط به زمان بگذریم، بازی Marvel’s Spider-Man 2 بزرگ و جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد. نقشه این بازی دو برابر Marvel’s Spider-Man است و محیط‌ها و فعالیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. همین موضوع باعث شده که اسپایدرمن 2 حجم بیش‌تری داشته باشد و حدود 98 گیگابایت از فضای کنسول شما را تحت اشغال خود در آورد. این پایان کار نیست و حضور دو شخصیت قابل کنترل یکی دیگر از جاه‌طلبی‌های بازی به شمار می‌رود. در واقع شما می‌توانید در طی داستان کنترل هر دو شخصیت پیتر پارکر و مایلز مورالس را به دست بگیرید و با استفاده از آن‌ها داستان را پیش ببرید.

نظر شما در مورد مدت زمان مورد نیاز برای کسب تروفی پلاتینیوم بازی Marvel’s Spider-Man 2 چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.