بازی WWE 2K22
ارحام ادبخواه

سرورهای بازی WWE 2K22 به زودی خاموش می‌شوند

ارحام ادبخواه 10 مهر 1402 1 دیدگاه
250 بازدید

اگر جزو طرفداران کشتی کج محسوب می‌شوید، بهتر است هر چه سریع‌تر به سمت بازی WWE 2K23 کوچ کنید. استودیو ویژوال کانسپت می‌خواهد سرورهای بازی WWE 2K22 را به زودی و برای همیشه خاموش کند.

شبیه‌ساز کشتی کج شرکت 2K که افراد زیادی سالانه به تجربه آن می‌پردازند، با بازی WWE 2K23 روزهای خوبی طی می‌کند. اما ظاهرا چنین استدلالی را نمی‌توان به نسخه سال پیشین تعمیم داد و از آن با عنوان یک اثر موفق یاد کرد؛ چرا که استودیو ویژوال کانسپت قصد دارد به زودی سرورهای آن را برای همیشه از کار بیندازد. البته که این اتفاق قرار نیست در طی چند روز آینده رخ دهد و طرفداران این بازی، هنوز می‌توانند برای مدتی محدود از بخش‌های آنلاین و چندنفره آن لذت ببرند.

اما چرا باید چنین موضوعی اهمیت داشته باشد؟ بازی WWE 2K22 ویژگی‌ها و عناصر جالبی داشت که دل طرفداران ممکن است برای آن‌ها تنگ شود. از جمله این عناصر می‌تواند به قسمت Community Creation اشاره کرد که با استفاده از آن، گیمرها می‌توانستند ایده‌ها و برنامه‌های خود را وارد بازی کنند. اما با این حال متاسفانه روزهای بازی مورد بحث به سر آمده و استودیو ویژ‌وال کانسپت می‌خواهد در اوایل سال 2024، سرورهای بازی WWE 2K22 را از کار بیندازد.

سازندگان در این باره توضیح می‌دهند:«طرفداران WWE 2K توجه کنید. سرورهای WWE 2K22 در تاریخ 13 دی 1402 (3 ژانویه 2024) متوقف خواهند شد. بنابراین تمامی حالت‌ها و بخش‌های آنلاین از جمله مسابقات چندنفره، بخش Community Creation  و سایر موارد مشابه از دسترس خارج خواهند شد».

بازی WWE 2K22

عمر WWE 2K22 به سر آمده است

بنا بر تاریخ اعلام شده توسط استودیو توسعه دهنده، شما هنوز حدود سه ماه برای خرید و استفاده از ویژگی‌های این بازی فرصت دارید. البته توجه داشته باشید که پس از پنجره زمانی مذکور اتفاقی برای حالت‌های تک نفره و آفلاین بازی نمی‌افتد و افرادی که بازی را خریده‌اند، مشکلی برای تجربه حالت‌های آفلاین نخواهند داشت. هرچند که سرورهای بازی WWE 2K22 به زودی از کار می‌افتند، اما محتوای تک نفره آن ممکن است هنوز برای برخی از افراد جالب توجه باشد.

با این حال اگر هوس کشتی کج و حضور در رینگ را کرده‌اید، بهتر است به سراغ نسخه جدید این مجموعه بروید.

بازی WWE 2K23 که آخرین شماره منتشر شده مجموعه به شمار می‌رود، یک شبیه‌ساز ورزشی سرگرم کننده است. این بازی به لطف بخش داستانی یا همان My Showcase ارزش تجربه بالایی کسب کرده که به همین راحتی‌ها نمی‌توان از آن گذشت. علاوه بر این، گیم‌پلی و حالت‌های آنلاین این بازی هم جذاب به نظر می‌رسند و می‌توانند در کنار گرافیک فنی خیره کننده لحظات لذت بخشی را به وجود آورند.

نظر شما در مورد خاموشی سرورهای بازی WWE 2K22 و پایان عمر آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheLoadout

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه