بازی Far Cry 7
ارحام ادبخواه

شایعه: بازی Far Cry 7 برای نینتندو سوییچ 2 منتشر می‌شود

ارحام ادبخواه 6 مهر 1402 بدون دیدگاه
712 بازدید

یکی از لیکرهای شناخته شده دنیای گیم مدعی است که بازی Far Cry 7 (که خودش به تازگی لو رفته) برای کنسول بعدی نینتندو نیز منتشر خواهد شد. کنسول جدید شرکت ژاپنی که احتمالا نینتندو سوییچ 2 نام دارد، ظاهرا از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد تا بتواند بازی‌های تراز اول مولتی پلتفرم را اجرا کند.

اگر اخبار مربوط به بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید احتمالا از شایعاتی که در مورد بازی Far Cry 7 منتشر شده خبر دارید. طبق این شایعات، نسخه جدید بازی جهان-باز و اکشن یوبیسافت قرار است در پاییز 2025 منتشر شود و تغییرات قابل توجهی را به وجود آورد. از جمله این اطلاعات لو رفته می‌توان به داستان پردازی غیرخطی و یک مکانیک جدید برای بررسی محیط اشاره کرد.

اما علاوه بر اطلاعات مربوط به گیم‌پلی و تحولات بازی، یک خبر جالب دیگر هم به دست رسیده است. فلیپه لیما که عضوی از رسانه برزیلی Universo Nintendo محسوب می‌شود، ادعا کرد که بازی Far Cry 7 هر زمانی که منتشر شود، در همان روز اول و در کنار سایر پلتفرم‌ها در دسترس کاربران نینتندو سوییچ 2 هم قرار می‌گیرد. این رسانه سابقه خوبی در انتشار شایعات مربوط به نینتندو دارد و تا به حال اطلاعات غیر رسمی درستی را به توجه عموم رسانده است.

بازی Far Cry 7

فار کرای 7 برای نینتندو جدید منتشر خواهد شد

طبق جزئیاتی که تا به امروز به دست‌مان رسیده، کنسول جدید نینتندو فوق‌العاده هیجان انگیز به نظر می‌رسد. ظاهرا نینتندو سوییچ می‌تواند به لطف قابلیت DLSS از وضوح 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند و در عین حال، از فناوری ری تریسینگ هم بهره ببرد. اگر این اطلاعات درست از اب درآیند و نینتندو سوییچ 2 آنقدر قدرتمند ظاهر شود، عرضه بازی Far Cry 7 در همان روز ابتدایی منطقی به نظر می‌رسد. البته که موضوع فقط در مورد فارکرای نیست و با چنین سخت افزاری می‌توان بازی‌های تراز اول و مولتی پلتفرم متعددی را برای این کنسول متصور شد.

اطلاعات حاکی از این هستند که شرکت نینتندو کنسول جدید خود را در مراسم گیمزکام به رسانه‌ها نشان داده است. این معرفی که پشت درب‌های بسته انجام شده، اعضای رسانه‌های معروف ویدیو گیم را حسابی هیجان‌زده کرده تا امیدمان نسبت به آن بالاتر برود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد و نینتندو سوییچ 2 در این حد قدرتمند باشد، دیگر ایرادات زیادی بر آن وارد نخواهد بود. این در حالی است که نینتندو سوییچ فعلی در اجرای بازی‌های جدید ناتوان بوده و به خاطر گرافیک ضعیف بازی Mortal Kombat 1 حسابی به تمسخر گرفته شده است.

شما درباره عرضه بازی Far Cry 7 برای نینتندو سوییچ 2 چگونه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.