دانلود بازی Inspector Gadget Mad Time Party برای PC
دانلود بازی Inspector Gadget Mad Time Party برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inspector Gadget Mad Time Party برای PC

پارسی گیم 2 مهر 1402 بدون دیدگاه
4,371 بازدید

دانلود بازی Inspector Gadget Mad Time Party برای کامپیوتر

در جریان بازی Inspector Gadget Mad Time Party برای يك ماجراجويی مهيج در نقش کارآگاه معروف گجت قدم بگذاريد. مترو سیتی تحت کنترل دکتر کلاو شیطان صفت و یاران وی است. مأموریت کارآگاه گجت این است که با استفاده از ماشین زمان در زمان سفر کند تا مترو سیتی را نجات دهد. متأسفانه ماشین زمان خراب می‌شود و در نتیجه اجداد کارآگاه گجت به زمان حال منتقل می‌شوند. وظیفه شما کاوش در مترو سیتی و رقابت با اجداد خود برای جمع آوری قطعات گم شده ماشین زمان است. برای تعمیر ماشین زمان، باید انواع مینی گیم‌های سرگرم کننده را تکمیل کنید. با سه اجداد مختلف گجت بازی کنید تا پیچ‌های لازم برای تعمیر دستگاه را به دست آورید. از مکان‌های نمادین و بسیار نوستالژیک در سریال دوست داشتنی و به‌یادماندنی کارآگاه گجت دیدن کنید.

در گیم پلی این بازی از مجموعه ابزارهای کارآگاه گجت برای مبارزه با نیروهای دکتر کلاو استفاده کنید. یک ماجراجویی هیجان انگیز در حالت تک نفره، کاوش در مترو سیتی، تکمیل مأموریت‌ها و رویارویی با چالش‌ها از بخش‌های اصلی بازی است. 16 مینی گیم سرگرم کننده با الهام از دنیای کارآگاه گجت در بازی حضور دارد. همچنین از حالت چند نفره لذت ببرید، جایی که می‌توانید با خانواده و دوستان خود نیز بازی کنید. سبک هنری بازی، کارتون‌های اصلی کارآگاه گجت را زنده می‌کند و حس نوستالژی را برمی انگیزد. بازی Inspector Gadget Mad Time Party فقط برای طرف‌داران این مجموعه نیست، بلکه برای کسانی که به دنبال نوستالژی در یک بازی کلاسیک هستند نیز جذاب است. پس وقت را تلف نکرده و این شاهکار را سریعاً دانلود کنید.

Inspector Gadget Mad Time Party یک بازی هیجان انگیز و نوستالژیک است که ترکیبی منحصر به فرد از ماجراجویی، مینی گیم‌ها و شخصیت‌های جاودانه را از مجموعه محبوب Inspector Gadget ارائه می‌دهد. هنگامی که بازیکنان به کفش‌های نمادین کارآگاه گجت قدم می‌گذارند، مأموریتی خطرناک را برای نجات مترو سیتی از چنگ دکتر کلاو شرور آغاز می‌کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nine Noir Lives و Lord Winklebottom Investigates را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Inspector Gadget Mad Time Party برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 10 64-bit
Processor: Intel i5, 2.5 GHz
Memory: 5 GB RAM
Graphics: AMD R9 285
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 5 3600 6-Core Processor
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Metro City has fallen into the hands of the evil Dr. Claw and his M.A.D. agents. To save the city, Inspector Gadget must travel into the past using a time machine. Unfortunately, it breaks down and his ancestors find themselves teleported to the present.
Your mission: Explore Metro City and compete with your ancestors to collect the time machine’s missing parts. You will need to complete mini-games to unlock the bolts needed to repair the machine. Play against three Gadget’s ancestors to earn the bolts.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.