دانلود بازی Factory Town برای PC
دانلود بازی Factory Town برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Factory Town برای PC

پارسی گیم 2 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,646 بازدید

دانلود بازی Factory Town برای کامپیوتر

شبیه‌سازهای ساخت‌وساز امروزه به یکی از بزرگ‌ترین ژانرها در بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند و عناوین بسیاری با محوریت آن‌ها منتشر می‌شود. بازیکن در این سبک از بازی‌های درگیر مدیریت، توسعه و ساخت‌وساز چیزهای مختلفی می‌شود، از شهرهای بزرگ گرفته تا کلونی‌های فضایی، شرکت‌های بزرگ و حتی کارخانه‌ها. بازی Factory Town از استودیو Erik Asmussen عنوانی جدید در همین سبک و سیاق بوده که مدیریت و ساخت یک کارخانه جذاب و بزرگ را در منطقه‌ای سرسبز و روستایی بر عهده شما قرار خواهد داد.

هدف اصلی شما توسعه روستا به کمک ساخت‌وساز و پیشرفت کارخانه است. به‌نوعی تمامی مناطق روستای شما جزئی از این کارخانه می‌شوند و در کارکرد آن نقش بسیار مهمی را بازی خواهند کرد. شما به کارگرانی دسترسی دارید که در جابه‌جایی محصولات و ساخت بناها به شما کمک می‌کنند. علاوه بر این برای جابه‌جایی می‌توانید ریل‌های خودکاری بسازید تا سرعت کارهای روستا چند برابر شده و کار شما در توسعه دادنش ساده‌تر شود. گیم پلی بازی چالش زیادی سر راهتان قرار نمی‌دهد تا بدون استرس بتوانید از دنیای جذابش لذت ببرید.

بازی 8 نقشه متفاوت در بخش مرحله‌ای داشته که هرکدام هدفی منحصربه‌فرد و شکل خاصی دارد. توسعه کارخانه و روستا علاوه بر خلاقیت و تفکر، نیازمند مدیریت منابع اصلی از جانب شما خواهد بود. استفاده از ابزارهای مناسب، مسیرهای انتقالی مانند ریل‌ها و لوله‌ها و همچنین جایگیری درست کارگران، نکته‌ای کلیدی برای پیشرفت و توسعه در این بازی خواهد بود. آزادی عمل شما هم در ارائه خلاقیت بسیار زیاد است زیرا می‌توانید کارخانه و روستای خود را به هر شکلی که دوست دارید طراحی کنید و از پیشرفت و شکوفایی آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Timberborn و Dyson Sphere Program را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Factory Town با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Memory: 1 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 250 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Memory: 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your goal is to build a thriving village in the wilderness, supplied with a wide selection of food, clothing, tools, books, and magical artifacts that you produce from raw materials.
Worker units can help you move goods between production buildings and markets, but as much workload as possible will need to be automated using mechanical transportation systems. Use a combination of gravity-powered chutes, conveyor belts, rails, pipes, and logistic filters to route items where they need to be and maximize throughput rates.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.