دانلود بازی Enchanted Portals برای PC
دانلود بازی Enchanted Portals برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Enchanted Portals برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1402 بدون دیدگاه
826 بازدید

دانلود بازی Enchanted Portals برای کامپیوتر

Enchanted Portals یک پلتفرمر دوبعدی است که بازیکنان را به دنیای عجیب و غریب و در عین حال خطرناک بابی و پنی سوق می‌دهد، دو جادوگر تازه کار که به دلیل یک اتفاق ناگوار مربوط به یک وسیله مرموز، خود را بین ابعاد مختلف به دام می‌اندازند. این بازی مستقل، علی‌رغم الهام‌گیری واضح از بازی تحسین‌شده Cuphead، تلاش می‌کند تا همان جادو را به تصویر بکشد و می‌توان گفت که تا حدی موفق شده تا حس و حال یک اثر اورجینال را خلق کند. Enchanted Portals ادای احترام به پلتفرمرهای کلاسیک گذشته است. بازی حس نوستالژی را القا می‌کند که ممکن است در میان گیمرهایی که با عناوینی مانند Mega Man یا Contra بزرگ شده‌اند طنین انداز شود. اگر خاطرات خوبی از آن بازی‌ها دارید، ممکن است از این عنوان لذت ببرید.

داستان بازی از طریق مجموعه‌ای از تصاویر زیبا و کارتونی آشکار می‌شود و ما را با بابی و پنی، دو جادوگر جوان آشنا می‌کند که ناخواسته دریچه جادویی را به دنیایی دیگر باز می‌کنند و در حالی که کتابی مرموز را دست‌کاری می‌کنند. همان‌طور که کتاب از دست آنها فرار می‌کند، قهرمانان ما برای بازیابی آن تلاش می‌کنند و در حوزه‌های مختلف عجیب و غریب و جدا از هم سفر می‌کنند. انگیزه آنها چیست؟ رویارویی با انبوهی از دشمنان و باس‌های مهیب که تحت فرمان این کتاب دست نیافتنی هستند. Enchanted Portals از نزدیک بازتابی از گیم پلی Cuphead است؛ با این حال تفاوت‌هایی مانند تصادفی تولید شدن مراحل و دشمنان در بازی وجود دارد. اگر یک اثر چالش برانگیز و زیبا در ژانر پلتفرمر نیاز دارید، این بازی به راحتی برای شما است.

Enchanted Portals یک پلتفرمر دو بعدی غیر قابل بخشش و چالش برانگیز است که تلاش می‌کند موفقیت Cuphead را تکرار کند و تا حدودی نیز در مسیرش موفق است. این بازی گرافیکی خیره کننده و مراحلی تصادفی به همراه تعداد زیادی باس فایت دشوار دارد. گیمرهایی که به دنبال یک ماجراجویی چالش برانگیز هستند، نباید آن را از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mr Run and Jump و Gravity Circuit را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Enchanted Portals برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 1.0 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 or AMD Radeon R9 280

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Get ready for an adventure like no other as rookie magicians Bobby and Penny find themselves stuck between dimensions. As they journey through a variety of enchanting worlds, it’s up to you to help them fight their way back to their own dimension and reclaim the Magic Book.
With catchy music, charming old-timey art, and non-stop comedy, Enchanted Portals is a co-op 2D platformer that will keep you on your toes. Whether you’re playing solo or with a friend, the magic never stops and the action is always fast-paced and whimsical. Join Bobby and Penny on their quest and see where the adventure takes you!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.