گیم پلی بازی eFootball 2024
یحیی رحیمی

تغییرات گیم پلی بازی eFootball 2024 منتشر شد+ ویدئو

یحیی رحیمی 25 شهریور 1402 بدون دیدگاه
19,702 بازدید

شرکت کونامی نسخه جدید سری بازی efootball را با یک آپدیت ویژه منتشر کرد. بازی ای‌ فوتبال 2024 به‌صورت رایگان با گیم پلی بهبود‌یافته و تغییرات تازه در دسترس قرار گرفته و همچنین لیونل مسی به‌عنوان سفیر جهانی بازی انتخاب شده است. کونامی از تغییرات گیم پلی eFootball 2024 رونمایی کرده است و همچنین ویدئو ویژه برای نمایش گیم پلی و تغییرات منتشر شده است.

اولین تغییر بازی ای فوتبال 2024 مربوط به تیم‌های رسمی و لایسنس‌دار است. منچستر یونایتد، بایرن‌مونیخ، اینتر میلان، آث میلان، آرسنال و بارسلونا به‌عنوان همکاران رسمی کونامی اعلام شده‌اند. تیم‌های نام‌برده از کیت رسمی، استادیوم اصلی و بازی‌کنان با چهره واقعی و دقیق بهره‌مند هستند. همچنین بزرگ‌ترین نقل و انتقالات این تیم‌های فوتبال نیز اعلام شده است. استادیوم‌های آلیانز آرنا، نیوکمپ، سن سیرو و المپیکو همچنان در انحصار PES هستند و بازی FC 24 از آن‌ها بی‌بهره است.

اگرچه بازی جدید کونامی به‌صورت رایگان منتشر می‌شود، اما هرساله ورژن آن بالا می‌رود. بازی امسال با نام eFootball 2024 در پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید فصل جدیدی را آغاز کنید. بازی‌کنان و طرفداران در طی روزهای اخیر، ویدئو گیم پلی eFootball 2024 را تهیه کرده‌اند تا علاقه‌مندان بتوانند در مورد دانلود یا عدم دانلود آن تصمیم بگیرند. در بخش بعدی به تغییرات گیم پلی این بازی فوتبالی می‌پردازیم.

گیم پلی بازی eFootball 2024 تغییرات گیم پلی eFootball 2024

کونامی می‌گوید که بازخوردهای زیادی از سوی طرفداران دریافت کرده است و سعی کرده تا اکثر آن‌ها را پوشش دهد. گیم پلی بازی طبق گفته سازنده بهتر شده است و عمق واقع‌گرایی افزایش یافته است. مهم‌ترین تغییرات مربوط به دریبل و دفاع است. نحوه کنترل واکنش‌های توپ بهتر شده است و می‌توان حین دربیل زدن، توپ را بهتر به گردش درآورد. با دانلود eFootball 2024 خواهید دید که توپ بهتر با پا جور می‌شود و می‌توان در موقعیت‌های دشوار، راحت‌تر دریبل زد و به‌سوی دروازه حریف شتافت.

توانایی‌های ویژه بازیکنان معروف بهتر شده است و دقت آن‌ها افزایش یافته است. افزایش دقت حرکات بازیکنان باعث شده تا بتوان تاکتیک‌های بیشتری را در زمین مسابقه پیاده کرد و موقعیت‌های گل بیشتری ساخت. قابلیت جدید به نام Booster باعث می‌شود تا قدرت بازیکنان محبوب شما افزایش پیدا کند. کافی است یک بازیکن را انتخاب کنید و قدرت او را بوست کنید و خواهید دید که حتی قدرتش از 99 هم بیشتر خواهد شد. این بوسترها به بازیکن بستگی دارند و البته برای تهیه آن‌ها باید هزینه کنید. به نظر می‌رسد که هر کس بیشتر هزینه کند، تیم بهتری هم خواهد داشت.

کونامی هیچ اشاره‌ای به بخش مسترلیگ نکرده است و همچنان تنها بخش آنلاین در دسترس است. فصل جدید بازی eFootball 2024 آغاز شده است و می‌توانید به رقابت با دیگر گیمرها بپردازید.

منبع: Konami

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.