بازی eFootball 2024
یحیی رحیمی

مای لیگ و استادیوم‌‌های تازه در راه نسخه موبایل eFootball 2024

یحیی رحیمی 16 شهریور 1402 5 دیدگاه
17,646 بازدید

اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهند که شرکت کونامی به دنبال ارتقاء نسخه موبایل بازی eFootball 2024 است. قرار است حالت مای لیگ به همراه چندین استادیوم جدید و محتوای تازه اضافه شوند و یک تجربه مهیج در انتظار علاقه‌مندان به این بازی فوتبالی موبایل است. گفتنی است نسخه موبایل ای فوتبال 2024 فردا هفتم سپتامبر منتشر می‌شود و یک آپدیت حجیم در انتظار علاقه‌مندان است و فصل تازه این بازی هیجان‌انگیز خواهد بود.

یکی از مادسازهای بازی eFootball با نام کاربری Durandil PES با بررسی فایل‌های بازی، تغییرات تازه را کشف کرده است. او آپدیت روز پنجم سپتامبر را بررسی کرده و دیده است که چندین لیگ معتبر جهانی قرار است به‌طور رسمی اضافه شوند. از جمله این لیگ‌ها باید به لیگ فوتبال فرانسه، سوپرلیگ بلژیک، لیگ D1 برزیل و لیگ فوتبال ژاپن اشاره کرد. تمامی این رقابت‌ها به همراه تیم‌های اصلی به نسخه موبایل اضافه شده‌اند. بنرهای ورود بازیکنان به زمین و دریافت جام اضافه شده‌اند که می‌توانید تصاویر آن را در ادامه مشاهده کنید.

این داده‌کاو موفق به یافتن انیمیشن آخر فصل بخش مستر لیگ شده است. این نشان می‌دهد که می‌توان در آخر فصل به جام دست پیدا کرد و خوشحالی بازیکنان و سرمربی را دید. به عبارت دیگر بخش مستر لیگ به نسخه موبایل eFootball 2024 اضافه می‌شود. طرفداران مدت‌‌هاست منتظر افزودن این بخش هستند تا بتوانند کنترل یک باشگاه واقعی را به دست بگیرند و همانند کریر فیفا 23، لحظات مهیجی را تجربه کنند. این حالت هنوز به بازی اصلی نیز اضافه نشده است.

آپدیت بازی eFootball 2024محتوای تازه eFootball 2024 موبایل

افشاگری‌ها در مورد بخش مسترلیگ چندان دقیق به نظر نمی‌رسند. باید گفت که کونامی از بخش My League صحبت کرده است که شباهت‌های زیادی به مستر لیگ دارد. اما بخش مای لیگ به‌عنوان یکی از حالت‌های آنلاین معرفی شده است. به عبارت دیگر مای لیگ برعکس مستر لیگ، آنلاین است. بازی‌کنان باید جلوی تیم‌هایی رقابت کنند که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند. به نظر می‌رسد که بازی ای فوتبال، بخش آفلاین ندارد و حتی مسترلیگ هم به یک مود آنلاین تبدیل شده است.

البته کونامی همچنان از مستر لیگ نام برده است و اینکه بخش به‌صورت پولی اضافه می‌شود. باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه محتوایی در دسترس بازی‌کنان قرار می‌گیرد. افزودن چند لیگ رسمی فوتبال به معنی افزودن استادیوم‌های جدید است. فهرست این استادیوم‌ها اعلام نشده است و باید تغییرات آپدیت eFootball 2024 رسماً اعلام شوند. نظر شما در مورد محتوای بخش موبایل ای فوتبال چیست؟

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    ایلیا

    مهمان

    میخواستم بدونم مثل فیفا موبایل باید تیم خودتو بسازی یا میشه تیم هایی مثل رئال و بارسا رو برداشت و بازی کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مجتبی اسکندری

    مهمان

    سلام خسته نباشید من تازه چند روزه که نسخه موبایل این بازی رو دانلود کردم ولی باز نمیکنه و یه پیام مبنی بر اینکه داره روی بازی تعمیرات یا آپدیت هایی صورت میگیره توی بازی میاره پس بنابراین باید منتظر ماند یا اصلا این یه مشکله و بازی نمیاره توی ایران میخواستم یه توضیح در این باره بدید ممنونم

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به مجتبی اسکندری

      نویسنده

      سلام دوست عزیز. بله بازی در حال آپدیت بود و باید به‌روزرسانی جدید رو نصب کنید و بعد وارد بازی بشید.

    • Avatar

      قباد در پاسخ به مجتبی اسکندری

      مهمان

      سلام… من تازه از مایکت امروز بروزش کردم و از 2023 ارتقا پیدا 2024…اما یک مشکلی که وجود داره اینه که اکثر تیم های باشگاهی رو نداره، مثلا لالیگا فقط یک تیم باررسلوناست و بوندسلیگا فقط یک تیم بایرمونیخ هستش کسی هست راهنمایی کنه؟

    • Avatar

      قدیر فیروزی در پاسخ به مجتبی اسکندری

      مهمان

      ساعت ژاپن ۵ ساعت از ساعت ایران جلو تر یعنی آپدیت که ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه زده داخل ایران میتونی ساعت ۱۲ نیم تا ۱ بری تو بازی اول فیلترشکن تو روشن کن بعد برو تو بازی وقتی رفت تو بازی خاموش کن بعد میتونی بازی کنی خدا حافظ ?