معرفی بازی EA Sports WRC
یحیی رحیمی

بازی EA Sports WRC معرفی شد: کامل‌ترین بازی رالی تاریخ

یحیی رحیمی 14 شهریور 1402 بدون دیدگاه
1,408 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز از اولین بازی مسابقات رالی جهانی (WRC) رونمایی کرد. بازی EA Sports WRC به‌عنوان ریبوت این مجموعه به شمار می‌رود که توسط استودیو Codemasters و با کمک موتور آنریل انجین طراحی شده است. بازی WRC جدید برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر در سوم نوامبر (دوازدهم آبان) منتشر خواهد شد. تریلر معرفی بازی پخش شد که می‌توانید با آخرین کیفیت در ادامه تماشا کنید.

گزارش‌ها و شایعات متعددی در مورد بازی WRC قبل از معرفی رسمی منتشر شده بود. تاریخ عرضه بازی توسط تام هندرسون فاش شده بود و طرفداران انتظار معرفی آن در سریع‌ترین زمان ممکن را داشتند. گفتنی است افرادی که نسخه دیجیتال را پیش‌خرید کنند، حدود یک هفته زودتر به بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. قیمت نسخه استاندارد نیز پنجاه دلار است و این اثر برعکس عناوین نسل جدید با قیمت هفتاد دلار در دسترس نخواهد بود.

الکترونیک آرتز می‌گوید که بازی EA Sports WRC اجازه ساخت خودرو رؤیایی شما را می‌دهد. توسعه‌دهنده این بازی را «بزرگ‌ترین عنوان رالی تاریخ» خوانده است و فرمت جدید بازی‌های رالی قرار است موردتوجه افراد زیادی قرار گیرد. بازی مسابقه ای جدید توسط تیم سازنده سری DiRT Rally توسعه یافته است. گفتنی است شرکت الکترونیک آرتز حق امتیاز چندین بازی مسابقه‌ای بزرگ را با Codemasters تصاحب کرد و هدایت آن‌ها را به EA Sports سپرد.

معرفی بازی EA Sports WRCقابلیت‌های بازی EA Sports WRC

از جمله ویژگی‌های بازی جدید باید به امکان طراحی خودرو در حالت Builder اشاره کرد. می‌توانید خودرو موردعلاقه خود را بسازید و آن را برانید. یک مجموعه از مسابقات ویژه رالی نیز طراحی شده‌اند که شما را حسابی سرگرم می‌کنند. سیستم هندلینگ پویا طراحی شده است که اجازه می‌دهد تا مهارت خود در رانندگی و کنترل اتومبیل را بیشتر در هنگام مسابقه استفاده کنید. بازی جدید کاملاً ایمرسیو و غوطه‌ور کننده طراحی شده است، طوری که شما در تنوعی از آب‌وهواها و شرایط جاده مختلف خواهید راند و در دل صحرا و برف به مسابقه خواهید پرداخت.

بازی EA Sports WRC بر اساس تجربه به دست آمده از بازی‌های قبلی مانند WRC 10 طراحی شده است و تیم بزرگی از خودروها و راننده‌های رسمی در این بازی شما را همراهی خواهند کرد. 17 پیست رالی گوناگون از پرتغال تا کنیا و ژاپن در بازی وجود دارند. استفاده از آنریل انجین به تیم سازنده اجازه داده تا واقع‌گرایی را افزایش دهد و یک بازی گرافیکی بی‌نظیر بسازد. افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، چند خودرو بیشتر دریافت می‌کنند و می‌توانند زودتر از حالت‌های مختلف از جمله کریر استفاده کنند.

یکی از قابلیت‌های ویژه بازی WRC جدید، حالت 32 نفره آنلاین به‌صورت کراس پلتفرم است. بخش کریر، چمپیون‌شیپ، Time Trial و مسابقات رالی عادی در بازی گنجانده‌ شده‌اند و یکی از کامل‌ترین بازی‌های رالی ممکن را تجربه خواهید کرد. منتظر انتشار بازی رالی الکترونیک آرتز در روز دوازدهم آبان باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.