ساخت بازی Gears 6
ارحام ادبخواه

ساخت بازی Gears 6 به خوبی پیش می‌رود؛ جهان بازتر از قبل

ارحام ادبخواه 8 شهریور 1402 بدون دیدگاه
281 بازدید

طبق اطلاعات منتشر شده ساخت بازی Gears 6 به خوبی پیش می‌رود. استودیو The Coalition که دو پروژه معرفی نشده خود را لغو کرده، تمرکز خود را روی نسخه جدید Gears گذاشته و می‌خواهد آن را بزرگ‌تر از همیشه کند.

باور این موضوع کمی سخت است، اما حدود چهار سال از عرضه بازی Gears 5 می‌گذرد. استودیو The Coalition که به عنوان توسعه دهنده این مجموعه شناخته می‌شود، در طی این مدت بیکار نبوده است. طبق گزارشات منتشر شده‌، آن‌ها پس از Gears 5 کار روی دو پروژه جدید را شروع کردند که هیچ وقت به طور عمومی معرفی نشدند و ما از هویت آن‌ها خبر نداریم. اما این دو پروژه هر چه که بودند دیگر وجود خارجی ندارند و استودیو مذکور روند کار روی آن‌ها را متوقف کرده است.

با لغو شدن این دو پروژه معرفی نشده، استودیو The Coalition تمام تمرکز خود را روی ساخت بازی Gears 6 گذاشته و ظاهرا پیشرفت خوبی هم در روند توسعه آن داشته است. حال جالب است بدانید که این پیشرفت قابل توجه بوده و بیش از آن چیزی است که ما انتظارش را داریم. بدین ترتیب، احتمالا شماره ششم Gears زودتر از آنچه که حدس می‌زنیم، معرفی و منتشر خواهد شد.

این اطلاعات از سوی پادکست XboxEra منتشر شده که همیشه منبع قابل اتکایی برای اکوسیستم ایکس باکس بوده است. بنا بر همین موضوع، می‌توانیم در مورد ساخت بازی Gears 6 و روند خوب توسعه آن اطمینان داشته باشیم. با این حال، نیک بیکر که یکی از اعضای کلیدی این رسانه محسوب می‌شود، اطلاعات دقیق‌تری در مورد تاریخ عرضه احتمالی بازی مورد بحث نداد.

ساخت بازی Gears 6

بازی Gears 6 بزرگ‌ترین نسخه سری خواهد بود

اما با گذر از بحث تاریخ انتشار، جزئیات جالب دیگری در مورد بازی Gears 6 وجود دارد. طبق گفته‌های نیک بیکر استودیو The Coalition تمام تمرکز خود را روی این بازی گذاشته و می‌خواهد بزرگ‌ترین نسخه Gears of War تا به امروز را ارائه دهد. آن‌ها می‌خواهند روندی که با شماره پنجم شروع کردند را ادامه دهند و باز هم گیمرها را وارد محیط‌های بزرگ و آزاد کنند. البته این حرف‌ها به معنی جهان باز بودن بازی Gears 6 نیست و صرفا قرار است شاهد محیط‌های بزرگ‌تر و آزادتری باشیم.

با وجود تمامی این حرف‌ها و اعتمادی که نسبت به رسانه XboxEra وجود دارد، بهتر است زیاد به این جزئیات توجه نکنید؛ چرا که در مورد یک سری شایعات پراکنده صحبت می‌کنیم. بنا بر این حرف باید تا زمان تایید ساخت بازی Gears 6 و معرفی رسمی آن از سوی مایکروسافت دندان روی جگر بگذاریم.

بازی Gears 5 با تغییراتی که در گیم پلی به وجود آورد، راه جدیدی برای مجموعه Gears of War باز کرد تا آن را یک قدم رو به جلو ببرد. حال این تغییرات می‌تواند بنیان‌گذار پروژه‌ها و بازی‌های بزرگ‌تری باشد که احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهده آن‌ها خواهیم بود.

نظر شما در مورد ساخت بازی Gears 6 و مسائل مربوط به آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.