دانلود بازی Mondealy برای PC
دانلود بازی Mondealy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mondealy برای PC

پارسی گیم 2 شهریور 1402 2 دیدگاه
1,544 بازدید

دانلود بازی Mondealy برای کامپیوتر

دنیایی را تصور کنید که در آن فانتزی با واقعیت روبرو می‌شود، جایی که منطق و خیال به طور یکپارچه درهم‌تنیده می‌شوند. این قلمرو مسحور کننده Mondealy است، یک بازی ویدئویی جذاب که از بازی‌هایی مانند Undertale، Oneshot و Stardew Valley الهام می‌گیرد. Mondealy که توسط تیم uglycoal ساخته شده و توسط Valkyrie Initiative منتشر شده است، یک شاهکار پیکسلی است که بازیکنان را به سرزمینی عجیب و غریب مملو از جذابیت، احساسات و ماجراجویی دعوت می‌کند. روایت بازی شامل حل معماهای این سرزمین و کشف اتفاقاتی است که بدون شک انتظارشان را نخواهید داشت. همان‌طور که از مناظر دلربا عبور می‌کنید، بیش از صد آهنگ با دقت ساخته شده، پس زمینه عالی را فراهم کرده و شما را در احساسات بازی غرق می‌کند.

Mondealy که در قلب یک سرزمین فانتزی واقع در زیر زادگاه شما واقع شده است، یک ماجراجویی پیکسلی از بالا به پایین است که بازیکنان را به کشف دنیای شگفت انگیز دعوت می‌کند. این بازی بدون دردسر روایتی لذت‌بخش را معرفی کرده و جوهر داستان‌سرایی جذاب و تعاملات منحصر به فرد شخصیت‌ها را پیاده سازی می‌کند. سفر در شهر Mondealy آغاز می‌شود، جایی که شما، بازیکن، نقش مسافری را که به یک کافه عجیب و غریب کشیده می‌شود، مجسم می‌کنید. بازی به دوازده فصل، شامل یک مقدمه و پایان تقسیم شده است که هر کدام داستان را با عمق، احساسات و پیچش غیرمنتظره دسته بندی می‌کنند. بازیکنان با هدایت تجربیات کاراکتر اصلی، داستانی دلچسب را طی می‌کنند که تجربه‌های شخصی، طنز، تراژدی و موارد دیگر را در هم می‌آمیزد.

در دنیایی که جادوی هنر پیکسلی کلاسیک و قدرت روایی عناوین مشهوری مانند Undertale و Oneshot را ترکیب می‌کند، Mondealy به عنوان یک جواهر منحصر به فرد ظاهر می‌شود. این بازی فقط در مورد مقصد نیست، بلکه تجربیات در طول مسیر، پیوندهای شکل گرفته و درس‌های آموخته شده را نیز بخشی از تجربه نهایی خود در نظر گرفته است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Undertale و Coral Island را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mondealy برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 or higher
Processor: i5 or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Minimum 2 GB of video memory
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Mondealy is inspired by Undertale and Oneshot. Discover a welcoming kingdom with diverse characters eager to meet you! (Some may be happier than others) Chill vibes. Mondealy’s world welcomes silly and spontaneous ideas! Collectibles, secrets, characters gallery and easter eggs! Experience a plot filled with mysteries, personal stories, comedy, tragedy, and more!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ๖ۣۜĐ?ϻ?NƗ?

    مهمان

    آپدیت جدید بازی کی اضافه میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ๖ۣۜĐ?ϻ?NƗ?

      پشتیبانی

      سلام
      بزودی اضافه میشه