ساخت God of War جدید
ارحام ادبخواه

آگهی استخدامی از ساخت God of War جدید خبر می‌دهد

ارحام ادبخواه 28 مرداد 1402 1 دیدگاه
563 بازدید

با وجود اینکه مدت زمان زیادی از عرضه بازی God of War Ragnarok نمی‌گذرد، ظاهرا استودیو سانتا مونیکا چشم‌انداز بلندی دارد. طبق آگهی استخدامی جدیدی که آن‌ها منتشر کرده‌اند، نیاز به یک طراح مبارزه مطرح شده که آشنایی لازم را با نسخه‌های پیشین مجموعه داشته باشد. این موضوع می‌تواند امیدها را برای ساخت بازی God of War جدید بالا ببرد.

بازی God of War Ragnarok کم‌تر از یک سال پیش منتشر شده و با این حال، انگار یک عمر از آن دوران گذشته است. رگناروک توانست به خوبی پروند کریتوس در سرزمین اسکاندیناوی را ببندد و کار او را با خدایان این اقلیم تمام کند. البته این اتفاقات در حالی رخ داد که صحنه پایانی بازی، نشانه‌های عجیبی وجود داشت. این نشانه‌ها از این خبر می‌دادند که ممکن است حماسه گاد آف وار ادامه داشته باشد و استودیو سانتا مونیکا دوباره به سمت این مجموعه افسانه‌ای برود.

حال طبق آگهی استخدامی استودیو مورد بحث، ساخت یک نسخه جدید از God of War محتمل می‌شود. این آگهی خبر از این می‌دهد که سانتا مونیکا در حال ساخت اثر جدیدی است که به نحوی با دنیای گاد آف وار مرتبط است. البته به نظر می‌رسد که اعضای تیم سازنده در حال ساخت یک بازی کاملا جدید هستند و بعید است که به سراغ یک بسته الحاقی داستانی برای رگناروک بروند.

آگهی استخدامی مورد بحث از نیاز به یک طراح مبارزات می‌گوید که باید با همکاری کارگردان و سایر اعضای تیم، روی سیستم مبارزه و باس فایت‌ها کار کند. داستان زمانی جذاب‌تر می‌شود که متوجه می‌شویم آگهی استخدامی، به یک ویدیو گیم جدید و معرفی نشده ارتباط دارد. حال اینکه این پروژه جدید معرفی نشده چیست و قرار است در چه زمانی به صورت عمومی رونمایی شود، مشخص نیست.

ساخت God of War جدید

ساخت God of War جدید محتمل به نظر می‌رسد

در حالی که استودیو سانتا مونیکا این آگهی استخدامی را صرفا برای ساخت God of War جدید نکرده (به طور مستقیم به آن اشاره نکرده است)، اما یک ارجاع قابل توجه دارد. طبق این لیست آن‌ها به توسعه دهنده‌ای نیاز دارند که دانش کافی در مورد بازی God of War و God of War Ragnarok داشته باشد. ما می‌توانیم از این صحبت‌ها یک برداشت مشخص داشته باشیم: اگر کسی که قرار است استخدام شود باید با گاد آف وار آشنا باشد، احتمالا روی نسخه جدید مجموعه کار خواهد کرد.

ما در حال حاضر نمی‌دانیم که قرار است چه اتفاقی در آینده برای مجموعه مورد بحث رخ دهد، اما یک چیز را به خوبی می‌دانیم. پایان بندی رگناروک به گونه‌ای رقم خورد که فرضیه‌های زیادی برای ساخت God of War جدید به وجود می‌آورد. حال درست بودن فرضیه مطرح شده را فقط و فقط گذر زمان می‌تواند مشخص سازد.

نظر شما در مورد ساخت God of War جدید چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • KURD WARRIOR

    KURD WARRIOR

    مهمان

    کامینگ تو مصر

    پاسخ دهید