بازی Lords of the Fallen
ارحام ادبخواه

طول بازی Lords of the Fallen حدود 30 ساعت است

ارحام ادبخواه 20 مرداد 1402 بدون دیدگاه
307 بازدید

اگر می‌خواهید به سراغ بازی Lords of the Fallen بروید و آن را به اتمام برسانید، به 25 الی 30 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. البته حالت نیو گیم پلاس و چندین پایان مختلف را هم به این زمان استفاده کنید تا متوجه غنی بودن محتویات این اثر شوید.

بازی Lords of the Fallen که نسخه اولیه را ریبوت می‌کند و یک سولز لایک محسوب می‌شود، در ماه مهر به دست طرفداران خواهد رسید. این بازی که تا به حال هیجان انگیز و جذاب به نظر می‌رسد، مدت زمان مناسبی برای اتمام داستان می‌طلبد. اثر مورد بحث که پنج برابر از نسخه اولیه بزرگ‌تر است، حدود 25 الی 30 ساعت از زمان شما را خواهد گرفت. اگر جزو افرادی هستید که با سبک سولزلایک آشنایی دارید، احتمالا کار را در کم‌تر از 30 ساعت به اتمام خواهید رساند.

ساول گاسکن که به عنوان رئیس استودیو توسعه دهنده محسوب می‌شود، در این باره می‌گوید:«بخش تک نفره برای ما (سازندگان بازی) که همه چی را می‌دانیم و از محل حضور دشمنان خبر داریم، حدود 25 ساعت طول خواهد کشید. اما این عدد برای یک بازیکن جدید به 30 ساعت و حتی بیش‌تر ارتقا پیدا می‌کند».

به گفته اعضای تیم سازنده، گیمری که تجربه لازم را نداشته باشد باید چیزی حدود یک و نیم ساعت در بخش آموزشی بازی وقت بگذراند. این در حالی است که یک گیمر حرفه‌ای و آشنا با مکانیک‌ها می‌تواند بخش آموزشی را در حدود 25 دقیقه به انجام برساند. به طور کلی، می‌توان از این حرف‌ها نتیجه گرفت که طول بازی Lords of the Fallen حدود 30 ساعت است و باید چنین زمانی را برای اتمام این اثر در نظر بگیریم.

بازی Lords of the Fallen

بازی Lords of the Fallen در زمان عرضه شامل نیو گیم پلاس می‌شود

اما موضوع این جا است که بازی Lords of the Fallen به لطف جنبه‌های مختلف ارزش تکرار بیش‌تری می‌گیرد. برای مثال، شما با توجه به گروه و هم‌پیمان‌هایی که انتخاب می‌کنید و تصمیم‌هایی که می‌گیرید، یک پایان بندی متفاوت را مشاهده خواهید کرد. این موضوع را باید به وجود کلاس‌های مختلف در بازی هم اضافه کنیم که هر یک از آن‌ها گیم‌پلی و حس و حال خاص خودشان را دارند.

علاوه بر بحث پایان بندی، بازی مورد بحث شامل حالت نیو گیم پلاس هم می‌شود که ایده‌های جالبی دارد. در این بازی نقاطی با نام Ancient Vestiges به چشم می‌خورند که حکم همان بونفایرهای سری دارک سولز را دارند؛ نقاطی که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها میان مکان‌های مختلف Fast Travel کنید. هنگامی که برای بار اول به تجربه بازی بپردازید، Ancient Vestigesها در نقاط مشخصی قرار دارند. اما سازندگان در طی یک ایده جالب شرایط را در حالت نیو گیم پلاس تغییر داده‌اند.

حالت نیو گیم پلاس بازی Lords of the Fallen تنها یک Ancient Vestiges ثابت دارد که آن را در هاب (Hub) بازی پیدا خواهید کرد. اما استقرار Ancient Vestigesهای دیگر برعهده خودتان است و باید محل مناسبی را برای کاشتن آن‌ها انتخاب کنید؛ چرا که در صورت عدم انجام درست این کار به دردسر می‌افتید.

هرچند که این ایده در حال حاضر فقط برای حالت نیو گیم پلاس در نظر گرفته شده، ظاهرا سازندگان در ابتدا قصد داشتند آن را روی تجربه اول هم اعمال کنند. به عبارتی دیگر، ایده اولیه بازی وجود تنها یک Ancient Vestiges ثابت بود که دست خوش تغییراتی شد؛ چرا که صرفا در حالت نیو گیم پلاس شاهد آن خواهید بود. ظاهرا دلیل انجام این کار انتقاد گیمرهای تست کننده بوده که از سختی آن به ستوه آمدند.

بازی Lords of the Fallen در تاریخ 21 مهر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.