قیمت زمان گیم پس یک دلاری
یحیی رحیمی

مدت زمان گیم پس یک دلاری از یک ماه به 14 روز کاهش یافت

یحیی رحیمی 17 مرداد 1402 بدون دیدگاه
158 بازدید

مایکروسافت هفته گذشته مدت زمان سرویس ایکس باکس گیم پس یک دلاری را از یک ماه به چهارده روز کاهش داده است. این پیشنهاد ویژه برای افرادی است که می‌خواهند سرویس گیم پس را با قیمت ناچیزی تجربه کنند و در مورد تمدید و عدم تمدید آن تصمیم بگیرند. در صورت خرید سرویس یک‌ماهه با قیمت یک دلار، تنها چهارده روز (دو هفته) به بازی‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. تصمیمی که چندان موردپسند مشترکین قرار نگرفت.

مایکروسافت هیچ خبر رسمی در مورد کاهش مدت زمان گیم پس یک دلاری منتشر نکرده است. این تغییر توسط یکی از خبرنگارهای کوتاکو گزارش شد. او با بررسی پلن‌های مختلف گیم پس متوجه شد که مدت زمان سرویس یک دلاری از یک ماه به چهارده روز تغییر کرده است. این باعث می‌شود تا برای خرید سرویس گیم پس، مبلغ بیشتری بپردازید و همچنین سرویس‌های با قیمت بیشتر را خریداری کنید. این در حالی است که قیمت گیم پس ماه گذشته افزایش پیدا کرد.

مایکروسافت دلیل تغییر مدت زمانی را شرح نداده است. به نظر می‌رسد که هدف مایکروسافت از گیم پس یک دلاری، ارائه یک تجربه محدود است و اینکه به‌عنوان یک سرویس زمان‌دار کامل نباید در نظر گرفته شود. این سرویس در عین حال یکی از بهترین‌ شیوه‌ها برای دسترسی به بازی‌های ایکس‌باکس برای گیمرهای جهانی و به‌خصوص ایرانی است. هزینه یک‌ماهه سرویس گیم پس با توجه به این پیشنهاد به طرز قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده بود. انتظار می‌رود که قیمت سرویس‌ها به‌زودی افزایش پیدا کنند.

قیمت زمان گیم پس یک دلاریقیمت سرویس گیم پس در ایران

گفتنی است قیمت سرویس ایکس باکس گیم پس در ایران در طی هفته‌های اخیر افزایش چشم‌گیری داشته است. اگرچه قیمت سرویس یک‌ماهه تنها یک دلار افزایش یافته است، اما افزایش قیمت برای گیمرهای ایرانی بیشتر به چشم آمده است. این افزایش قیمت از سوی توزیع‌کننده‌ها انجام شده و همچنین تفاوت قیمت فاحشی میان فروشگاه‌های مختلف وجود دارد. برای نمونه یک فروشگاه تلگرامی، قیمت گیم پس چهارده روزه که همان گیم پس یک دلاری است را به صد هزار تومان رسانده است. گیم پس دو ماهه نیز در فروشگاه دیگری با قیمت 220 هزار تومان فروخته می‌شود.

مایکروسافت سیاست قیمت‌گذاری منطقه‌ای را برای بازی‌ها و سرویس‌های اشتراکی دنبال می‌کند. یک توزیع‌کننده ممکن است اکانت یا گیفت را از یک کشور دیگر خریداری کند که قیمت آن متفاوت با توزیع‌کننده دیگری باشد. باید دید کاهش مدت زمان گیم پس یک دلاری چه تأثیری روی میزان استقبال گیمرها خواهد گذاشت و آیا این پیشنهاد ویژه مانند سابق مشتری خواهد داشت یا خیر؟ نظر شما در مورد تغییرات جدید Xbox Game Pass چیست؟

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.