فروشگاه بازی Assassin's Creed Mirage
یحیی رحیمی

بازی Assassin’s Creed Mirage حاوی فروشگاه و خرید درون بازی است

یحیی رحیمی 17 مرداد 1402 بدون دیدگاه
1,216 بازدید

بیش از دو تا انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage باقی‌مانده است و این اثر قرار است طرفداران را به دوران سابق و ریشه‌های این مجموعه بازگرداند. یک افشاگر توانسته به منوهای بازی دسترسی پیدا کند و تصویری از آن را فاش کرده است. تصویر جدید نشان می‌دهد که ریزتراکنش یا خرید درون بازی جزوی از اساسینز کرید جدید خواهد بود و بازی‌کنان می‌توانند به خرید آیتم‌های تزئینی همانند لباس جدید بپردازند.

اساسینز کرید میراژ داستان کوتاه‌تری دارد و تمرکز آن روی جنبه اکشن به‌جای نقش‌آفرینی خواهد بود. خبری از سطح یا لول برای کاراکتر اصلی نیست و لازم نیست برای شکست دادن دشمنان، حتماً به سطح قدرت خاصی رسید. تمام شواهد از بازگشت ویژگی‌های سابق خبر می‌دهند، اما افشاگری جدید نشان می‌دهد که این بازی چندان هم مشابه عناوین اولیه نخواهد بود و بلکه ریزتراکنش و خرید آیتم، بخشی از بازی جدید است. قابلیتی که در چند بازی اخیر اساسینز کرید مشاهده شد.

یک افشاگر به نام xj0nathan که فرد شناخته‌شده است، تصویری از Assassin’s Creed Mirage در توییتر منتشر کرده است. این تصویر که به درخواست یوبی‌سافت و نقض قوانین کپی‌رایت حذف شد، نشان می‌دهد که ریزتراکنش بخشی از بازی جدید است. بازی‌کنان می‌توانند به بخش فروشگاه سر بزنند و هر آیتمی که می‌پسندند را با پرداخت پول خریداری کنند. این نشان می‌دهد که بازی آن‌چنان‌که طرفداران فکر می‌کنند به عناوین اولیه مجموعه شبیه نیست و بلکه همچنان المان‌های مدرن در آن یافت می‌شود.

فروشگاه بازی Assassin's Creed Mirage بخش فروشگاه در Assassin’s Creed Mirage

فروش آیتم تزئینی، اتفاق تازه‌ای برای سری اساسینز کرید نیست. این بازی هنگامی‌که از اثری در ژانر اکشن ماجراجویی به نقش‌آفرینی تغییر پیدا کرد، به‌یک‌باره شاهد ورود انواع و اقسام آیتم‌های تزئینی و سلاح و زره شد. برای نمونه در بازی اساسینز کرید اودیسه می‌توانید صدها نوع سلاح خریداری کنید یا اینکه با پرداخت پول، زره خود را تازه کنید و با قدرت بیشتری به جنگ با دشمنان بروید. انتظار می‌رفت که این بخش در بازی جدید حذف شود، اما همچنان شاهد ابقاء آن خواهیم بود. وجود این بخش ضربه‌ای به بازی نمی‌زند و افرادی که مایل به خرید آیتم باشند، می‌توانند با شارژ کردن حساب یوبی‌سافت به انجام این کار بپردازند.

Assassin’s Creed Mirage به داستان شخصیتی به نام باسم می‌پردازد که در بازی والهالا مشاهده کردیم. این اثر قرار بود بسته الحاقی برای اساسینز کرید والهالا باشد که بعدها هویت مستقلی پیدا کرد و یوبی‌سافت تصمیم گرفت تا آن را مشابه یک بازی جدید منتشر کرد. باید دید آیا دیگر پروژه‌های این سری نیز مشابه عناوین ابتدایی خواهند بود یا روند بازی‌های نقش‌آفرینی اخیر ادامه پیدا می‌کند.

اساسینز کرید میراژ

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.