بازی Assassin’s Creed Mirage
یحیی رحیمی

زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی Assassin’s Creed Mirage

یحیی رحیمی 9 مرداد 1402 بدون دیدگاه
1,810 بازدید

بازی Assassin’s Creed Mirage قرار است یک بازی کوتاه باشد. این خبر خوبی برای افرادی است که از عناوین اخیر این مجموعه رضایت ندارند و آن‌ها را بی‌دلیل، بسیار طولانی می‌دانند. اساسینز کرید میراژ طبق گفته یوبی‌سافت به ریشه‌های این سری باز می‌گردد و یک عنوان اکشن مخفی‌کاری به‌جای نقش‌آفرینی خواهد بود. به‌تازگی زمان مورد نیاز Assassin’s Creed Mirage مشخص شده است و در ادامه به بررسی طول بازی و زمانی که باید برای تمام کردن اثر کنار بگذارید خواهیم پرداخت.

یک یوتیوبر فرانسوی به‌تازگی با فابیان سالومان، تولیدکننده ارشد در یوبی‌سافت، مصاحبه کرده است و در مورد جنبه‌های مختلف بازی از وی سؤال پرسیده است. تولیدکننده در مورد شهر تاریخی بغداد و همچنین شخصیت اصلی بازی به نام باسم صحبت کرده است. او می‌گوید که خبری از گیم‌پلی طولانی نیست و این بازی حدود پنج برابر کوچک‌تر از Assassin’s Creed Valhalla است. یکی از طراح‌های بازی نیز در مصاحبه ماه گذشته در مورد طول بازی اظهارنظر کرد و گفته‌های مشابهی به زبان آورد.

تولیدکننده اثر در مورد زمان مورد نیاز Assassin’s Creed Mirage گفت: «پلی‌تست‌های زیادی در استودیو انجام داده‌ایم و این بخشی از فرایند تولید است و ما می‌خواهیم با انجام این کار تا حد امکان به بازی‌کنان و تجربه آن‌ها نزدیک شویم. آخرین جلسات تست و بررسی ما نشان داد که به‌طور میانگین 20 تا 23 ساعت زمان نیاز است. این زمان برای افرادی که به دنبال تجربه تمام اثر و تکمیل آن می‌گردند، 25 تا 30 ساعت خواهد بود. افرادی که می‌خواهند بازی را سریع‌تر تمام کنند و از محتوای جانبی بپرهیزند، 20 ساعت وقت لازم دارند.»

طول زمان مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Mirage

زمان مورد نیاز Assassin’s Creed Mirage

بازی اساسینز کرید والهالا نیازمند 60 ساعت زمان برای بخش داستانی و 143 ساعت زمان برای تجربه تمامی محتوا است. این نشان می‌دهد که بازی تازه این سری بسیار کوچک‌تر از عنوان قبلی است و اینکه می‌توان آن را سریعاً به پایان رساند. این خبر خوبی برای افرادی است که از عناوین طولانی این سری به ستوه آمده‌اند و روند کوتاه بازی‌های اول را ترجیح می‌دهند. دریافت تروفی پلاتینیم بازی نیز کار ساده‌ای خواهد بود و می‌توانید پس از سی ساعت وقت، تمامی تروفی‌ها را دریافت کنید. خلاصه این آمار و ارقام را در بخش زیر مشاهده کنید:

  1. زمان لازم برای تمام کردن داستان: 20 ساعت
  2. زمان لازم برای تمام کردن داستان و ماموریت‌های جانبی: 23 ساعت
  3. زمان لازم برای دریافت تمامی تروفی‌ها: 25 تا 30‌ ساعت

زمان مورد نیاز بازی‌های اساسینز کرید در طی چند سال اخیر به طرز قابل توجهی افزایش یافته‌اند. بسیاری از محتوا بازی نیز به‌صورت خودکار طراحی می‌شود و در نتیجه نقشه‌های وسیع بدون محتوا را دیده‌ایم که چندان موردپسند نبوده است. یوبی‌سافت در بازی جدید ترجیح داده تا تنها شهر بغداد را در دسترس قرار دهد و اینکه داستان در داخل شهر رخ دهد و یک روند مخفی‌کاری پیش گرفته شود. تمرکز اصلی روی داستان بازی است و جنبه‌های کاوش و جستجو در مکان‌های ناشناخته کنار گذاشته شده‌اند.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.