بازی Cities Skylines 2
یحیی رحیمی

وسعت نقشه Cities Skylines 2 پنج برابر بازی اول است

یحیی رحیمی 10 مرداد 1402 بدون دیدگاه
1,289 بازدید

استودیو Colossal Order تائید کرد که وسعت نقشه Cities Skylines 2 حدود پنج برابر بازی اول است. استودیو با اعلام تعداد خانه‌های نقشه، طرفداران بازی را تهییج کرد. نسخه جدید بازی Cities Skylines با امکانات تازه و قابلیت‌های جدید در پاییز امسال منتشر خواهد شد. اندازه نقشه این بازی طبق گفته سازنده از تعدادی کشورهای واقعی بزرگ‌تر است و سازندگان به اکثر درخواست‌های بازی‌کنان جامه عمل پوشانده‌اند.

هنگام شروع بازی Cities Skylines 2 تنها 9 خانه در نقشه فعال خواهد بود اما تعداد آن‌ها در بازی اصلی به 441 خانه افزایش پیدا خواهد کرد. به عبارت دیگر امکان ساخت شهرهای عظیم مشابه یک کشور بزرگ وجود دارد، طوری که ممکن است صدها ساعت طول بکشد تا بتواند تمامی خانه‌ها را با ساختمان‌های مختلف پر کنید. گفتنی است ارتفاع ساختمان‌ها افزایش یافته است و محدودیت‌ها حذف شده‌اند. می‌توانید خانه‌هایی با اندازه و ارتفاع متفاوت نیز خریداری کنید و کنترل بهتری روی نقشه و ابعاد آن داشته باشید.

استودیو سازنده در ادامه گفت که ابعاد نقشه Cities Skylines 2 نسبت به بازی اول حدود پنج برابر بزرگ‌تر است. مساحت کل نقشه حدود 160 کیلومتر مربع است. سازنده می‌گوید که این مساحت از تعدادی کشورهای جهان بیشتر است. افزایش وسعت نقشه به معنی آن است که تفاوت اقلیمی کاملاً به چشم خواهد آمد. می‌توانید تصمیم بگیرید که یک شهر شمالی انتخاب کنید یا جنوبی که هرکدام نیز شرایط آب و هوایی خاص خودشان را خواهند داشت. مدیریت یک شهر و گسترش آن به یک چالش اساسی در بازی دوم تبدیل خواهد شد.

وسعت نقشه Cities Skylines 2

نقشه Cities Skylines 2

اگر می‌خواهید وارد جزئیات شویم، باید بگوییم که هر منطقه نقشه شامل خانه‌ها 5×5 است. 9 خانه را می‌توان همان ابتدا خرید. مساحت هر خانه یا قطعه زمین نیز 1.92 x 1.92 کیلومتر مربع است. در نتیجه 92.16 کیلومتر مربع فضای قابل استفاده در دسترس خواهد بود که ماکسیمم فضای شهری قابل استفاده نیز 33.18 کیلومتر مربع است. البته باید گفت که اندازه یک قطعه کوچک‌تر از بازی قبلی است، اما می‌تواند به تعداد قطعات نقشه بیشتری دسترسی پیدا کرد. در نهایت همان 160 کیلومتر مربع به دست می‌آید که پنج برابر بازی اول است.

نکته قابل‌توجه در مورد نقشه Cities Skylines 2 آن است که لازم نیست بخش‌های مختلف شهر به هم متصل باشند. می‌توان یک منطقه جداگانه به‌صورت شهرک ساخت که از شهر دورتر است. سازنده بازی هر هفته یک سری توضیحات کلی در مورد قابلیت‌های تازه بازی شهرسازی ارائه می‌دهد. توضیحات هفته گذشته در مورد سیستم آلودگی و برق و آب بود. الگوریتم طراحی شده طوری است که نحوه پخش آلودگی با واقعیت یکسان خواهد بود. نظر شما در مورد تغییرات جدید چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.