دانلود بازی Yet Another Zombie Survivors برای PC
دانلود بازی Yet Another Zombie Survivors برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Yet Another Zombie Survivors برای PC

پارسی گیم 10 مرداد 1402 بدون دیدگاه
5,950 بازدید

دانلود بازی Yet Another Zombie Survivors برای کامپیوتر

Yet Another Zombie Survivors یک بازی هیجان انگیز است که برداشتی تازه از ژانر آخرالزمان زامبی‌ها را ارائه می‌دهد. این بازی که توسط تیم کوچکی از افراد پرشور توسعه یافته است، ترکیبی از گیم پلی اعتیاد آور، مکانیک‌های قابل تنظیم و یک داستان ساده و در عین حال جذاب برای ایجاد یک تجربه لذت بخش برای بازیکنان در تمام سطوح مهارت است. بازی شما را به میان یک گروه بی‌امان زامبی می‌اندازد، اما شما در این نبرد برای بقا تنها نیستید. تیم بازماندگان خود را جمع آوری کنید و به طور استراتژیک توانایی‌های آنها را برای ایجاد هم افزایی افزایش دهید که شانس شما را در برابر انبوهی از مردگان به حداکثر می‌رساند. این جنبه از تیم‌سازی لایه‌ای از عمق و استراتژی را به گیم‌پلی اضافه می‌کند و بازی را از سایر رقیبانش متمایز می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته بازی Yet Another Zombie Survivors، گیم پلی bullet hell معکوسش بوده که به طرز فریبنده‌ای ساده اما اعتیاد آور است. برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر در این سبک، این عنوان بر روی اکشن و درگیری فوری تمرکز دارد و به شما اجازه می‌دهد بدون درگیر شدن در کنترل‌های پیچیده یا صحنه‌های طولانی سینمایی، مستقیماً وارد معرکه شوید. کاراکترهایی که شما فرمان می‌دهید به طور خودکار هدف می‌گیرند و تیراندازی می‌کنند و برای گیمرهایی با هر زمینه‌ای قابل دسترس و لذت‌بخش است. این رویکرد ساده به شما این امکان را می‌دهد که به طور کامل در هیجان بازی غوطه ور شوید. پس اگر به دنبال یک بازی اکشن دیوانه‌وار درون دنیای زامبی‌های گوشت خوار هستید، این بازی فوق‌العاده را به هیچ وجه از دست ندهید.

Yet Another Zombie Survivors یک بازی خوش ساخت و اعتیادآور است که ترکیبی از گیم پلی جذاب، مکانیک‌های قابل تنظیم و یک داستان ساده است. این بازی با کنترل‌های قابل دسترس، اکشن هیجان‌انگیز و فرصتی برای سفارشی‌سازی تیم، تجربه‌ای همه‌جانبه را فراهم می‌کند که بازیکنان را برای کسب لذت بیشتر بازمی‌گرداند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dead Island 2 و Tiny Troopers Joint Ops XL را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Yet Another Zombie Survivors برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/10/11
Processor: i5-4670K @ 3.40GHz or similar
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 970 or better
Storage: 3000 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/10/11
Processor: AMD Ryzen 5 3600 @ 3.60 GHz or similar
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 2060 or better
Storage: 3000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You’ve had enough of hiding behind the barricades. Now it’s time to let the zombie horde pay for their unholy existence. The virus has spread throughout the world, but humanity is far from giving up.
Forget about things like complicated controls or hour-long cutscenes — jump right into the fray and watch the fireworks! It’s a game that everyone will enjoy, no matter their gaming experience, as the characters you command aim and shoot on their own. Just drop onto the couch and bask in your endorphin rising from a survivors-like gameplay loop!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.