دانلود بازی Tiny Troopers Joint Ops XL برای PC
دانلود بازی Tiny Troopers Joint Ops XL برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tiny Troopers Joint Ops XL برای PC

پارسی گیم 4 فروردین 1402 3 دیدگاه
9,341 بازدید

دانلود بازی Tiny Troopers Joint Ops XL برای کامپیوتر

کیفیت بازی‌های موبایلی این روزها آن‌قدر بالا رفته که دیگر تفاوت مرز بین آن‌ها و بازی‌های کنسولی و کامپیوتری کمی دشوار شده است. حال وضعیت به گونه‌ای رسیده که بسیاری از آثار موبایلی در حال عرضه ورژن کامپیوتری خود نیز هستند. یکی از این موارد، عنوانی به نام Tiny Troopers Joint Ops XL بوده که توسط تیم Epiphany Games ساخته شده است. این بازی که در سبک اکشن و شوت ام آپ با زاویه دید تاپ داون است، اکشنی دیوانه‌وار را اول برای گوشی و حالا برای کامپیوتر آماده کرده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت بازی Tiny Troopers Joint Ops XL داشتن حالت روگ لایک در طراحی مراحلش است که آن را مناسب برای تجربه مکرر می‌کند. هر بار که به بازی وارد شوید، با مراحل تصادفی روبرو می‌شوید که چالش‌های جدیدی را برایتان آماده کرده‌اند. گرافیک و سبک هنری بازی به شکل کارتونی و بامزه‌ای طراحی شده تا وقایع جنگ را کمی انعطاف‌پذیرتر کند. کنترل‌های بازی به واسطه موبایلی بودن نسخه اصلی، بسیار ساده و بهینه هستند و شما را به هیچ وجه گیج نخواهند کرد.

مراحل بازی Tiny Troopers Joint Ops XL بزرگ و گسترده هستند و دشمنان نیز درونش پخش شده‌اند تا کار شما برای حل مأموریت‌هایی مانند نجات گروگان‌ها را سخت کنند. حالت‌های مختلفی مانند بازیکن علیه بازیکن و حتی زامبی کشی نیز درون این اکشن جذاب وجود دارد. اسلحه‌های متنوعی برای انتخاب در بازی قرار گرفته‌اند و بسیاری قابل شخصی سازی هستند. اگر به دنبال یک بازی اکشن بسیار سرگرم کننده و خاص می‌گردید، پس دست به کار شده و Tiny Troopers Joint Ops XL را دانلود کنید.

بازی Tiny Troopers Joint Ops XL عنوانی در سبک اکشن و شوتر است. این بازی از زاویه بالا به پایین دنبال شده و از گرافیک کارتونی جذابی برخوردار است که می‌تواند شما را برای ساعت‌ها درگیر نگه دارد. اگر یک اکشن بی مغز و نفس گیر می‌خواهید، پس Tiny Troopers Joint Ops XL یکی از گزینه‌های اصلی خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Cycle Frontier و Eximius Seize the Frontline را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tiny Troopers Joint Ops XL برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 1.4GHz dual-core Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 5000
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Tiny Troopers Joint Ops is an epic bite-sized arcade shooter, filled to the brim with action-packed mini maps of mayhem!
Take control of your tiny troopers as you battle evil adversaries from around the world with a multitude of weapons. Recruit specialist mercenaries such as Medics, Machine Gunners and the Elite Delta Force to subdue enemy insurgents! Collect medals, dog tags, Intel and more during the course of each mission to ensure victory.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    یوسف

    مهمان

    دانتلود کردم سلام فایل setup خطا میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یوسف

      پشتیبانی

      سلام
      متن دقیق ارور رو برامون بفرستید

  • Avatar

    Blackparsis

    مهمان

    یادش بخیر ، چه بازی سرگرم کننده ای بود
    موقعی که سیستم قوی نداشتم این بازی رو روزی حداقل یک بار میکردم ، ولی دیگه الان بزرگ شدم و فهمیدم که از یه جایی به بعد زندگی بهت اجازه ی بازی کردن نمیده و باید کار کنی : ) اگه کسی کامنت منو میبینه : به بازی کردن ادامه بده و ازش لذت ببر دنیا کوتاهه

    پاسخ دهید