دانلود بازی Fuga Melodies of Steel 2 برای PC
دانلود بازی Fuga Melodies of Steel 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fuga Melodies of Steel 2 برای PC

پارسی گیم 7 خرداد 1402 بدون دیدگاه
2,451 بازدید

دانلود بازی Fuga Melodies of Steel 2 برای کامپیوتر

Fuga Melodies of Steel 2 دنباله مورد انتظار بازی ویدئویی موفق Fuga Melodies of Steel است. این بازی مانند نسخه قبلی خود یک بازی RPG تاکتیکی است که در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن انسان‌ها و حیوانات انسان نما در کنار هم زندگی می‌کنند. بازیکنان نقش گروهی از کودکان را بر عهده می‌گیرند که وظیفه خلبانی ماشین‌های غول پیکر به نام تارانیس را بر عهده دارند تا با ارتش مهاجمی از روبات‌ها به نام امپراتوری برمن مبارزه کنند. این بازی دارای یک خط داستانی غنی و پیچیده است که موضوعات جنگ، شکست و انعطاف پذیری روح انسان را بررسی می‌کند. بازیکنان در محیط‌های مختلف، از شهرهای وسیع گرفته تا جنگل‌های انبوه، سفر می‌کنند و به دنبال کشف اسرار امپراتوری برمن و پایان دادن به حکومت وحشیانه آن‌ها هستند.

یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های جدید Fuga Melodies of Steel 2، اضافه شدن ماشین‌های جدید Taranis است. این ماشین‌ها بزرگ‌تر و قدرتمندتر از نمونه‌های بازی اول هستند و هر کدام توانایی‌ها و سبک بازی منحصربه‌فرد خود را دارند. بازیکنان باید بسته به اهداف و نوع دشمن، به صورت استراتژیک انتخاب کنند که برای هر مأموریت کدام دستگاه‌ها را مستقر کنند. این بازی همچنین شخصیت‌های جدیدی را به مجموعه معرفی می‌کند، از جمله گروهی از شورشیان که از درون با امپراتوری برمن می‌جنگند. این شخصیت‌ها دیدگاه‌ها و انگیزه‌های منحصربه‌فرد خود را به داستان می‌آورند و بازیکنان برای رسیدن به اهداف خود باید با آنها کار کنند. پس اگر خود را از طرف‌داران نسخه اول می‌دانید، سریعاً بازی Fuga Melodies of Steel 2 را دانلود کنید.

Fuga Melodies of Steel 2 عنوانی در سبک نقش آفرینی تاکتیکال و دنباله‌ای برای بازی Fuga Melodies of Steel است. این بازی با خط داستانی بسیار پیچیده، شخصیت‌های عمیق و مکانیک‌های گیم‌پلی پیشرفته، مطمئناً طرف‌داران بازی‌های RPG تاکتیکی و بازی‌های سبک انیمه را به وجد خواهد آورد. پس بهتر است تجربه این اثر شایسته را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fuga Melodies of Steel و Tales of Arise را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fuga Melodies of Steel 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Celeron G1620 / AMD A6-7400K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650 (1GB) / Radeon R7 250X (1GB)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i3-3220 / AMD A8-7650K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760 (2GB) / Radeon R7 260X (2GB)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A year has passed since the events of Fuga: Melodies of Steel. The war was fought and won. Life went on. That is, until the children are summoned to Pharaoh to aid with the investigation of the recovered Taranis. During their survey, the Taranis suddenly goes haywire and sets out on a deadly rampage, trapping and absconding with a number of their party. The remaining children and Malt board their erstwhile enemy—the dread tank Tarascus—to chase after the Taranis and save their friends.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.