دانلود بازی Revival Recolonization برای PC
دانلود بازی Revival Recolonization برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Revival Recolonization برای PC

پارسی گیم 7 مرداد 1402 بدون دیدگاه
7,437 بازدید

دانلود بازی Revival Recolonization برای کامپیوتر

Revival Recolonization یک تجربه استراتژی هیجان انگیز و بسیار اعتیادآور را ارائه می‌دهد که در نسخه پسا آخرالزمانی زمین اتفاق می‌افتد. با دنیایی پویا که می‌تواند در لحظات مهم تغییر کند، بازیکنان در یک تجربه گیم پلی عمیق و فراگیر غوطه ور می‌شوند. سیاره‌ای دگرگون‌شده را کاوش کنید، با رهبران مذاکره کنید یا سرزمین‌هایشان را تسخیر کنید، و مستعمره‌های انسانی در حال پسرفت را به سمت تمدن هدایت کنید و در نهایت بشریت را برای جنگ علیه یک موجود خطرناک آماده می‌کنید. فضای گسترده Revival و مکانیک‌های گیم‌پلی تطبیقی تضمین می‌کنند که هر دست از این بازی یک سفر منحصر به فرد و شگفت‌انگیز است. بازیکنان همچنین باید با جانوران وحشی تکامل‌یافته و روبات‌های مکانیکی مهیب که در زمین‌ها پرسه می‌زنند، مبارزه کنند.

دنیای پسا آخرالزمانی Revival دائماً بازیکنان را با قوانین و شرایط در حال تغییر خود غافلگیر می‌کند. از تغییرات ناگهانی آب و هوا گرفته تا هجوم زامبی‌ها و ممنوعیت سلاح، بازی بازیکنان را سرپا نگه می‌دارد و تجربه‌ای هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی را تضمین می‌کند. سیستم دستوری ظریف به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با شرایط جدید سازگار شوند و آنها را قادر می‌سازد تا سیاره را شکل دهند و قوانین بازی را در مناطق خاصی از نقشه تنظیم کنند. انتخاب قبیله مناسب برای هدایت و پرورش پیروان خود در چهار دوره متمایز که در سکونتگاه‌های آینده‌نگر و فناوری پیش‌گام به اوج می‌رسد، به سبک گیم‌پلی پیچیده و در حال تکامل شما تنوع می‌بخشد. پس اگر به دنبال یکی از بهترین استراتژی‌های سال جاری می‌گردید، Revival Recolonization را دانلود کنید.

Revival Recolonization یک بازی استراتژی 4X پسا آخرالزمانی جذاب بوده که با گیم پلی پویا، دنیای همیشه در حال تغییر و مکانیک‌های تصادفی خود متمایز است. فضای عمیق بازی قابلیت تجربه مجدد بی پایان را تضمین می‌کند، زیرا بازیکنان در یک زمین دگرگون شده حرکت می‌کنند و با چالش‌هایی که ارائه می‌دهد روبرو می‌شوند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Age of Empires II Definitive Edition و Stellaris Galactic Paragons را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Revival Recolonization برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i5 (5th Generation) / AMD Ryzen 5 (or equivalents)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1050 / AMD RX550 (or equivalents)
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i7 2.8GHz / AMD Ryzen 7 (or equivalents)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1080 / AMD 6600 (or equivalents)
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Set in a post-apoc version of Earth, Revival is a 4x strategy game where the world and its rules can change at key moments, creating a deep and highly replayable experience. Explore a transformed planet, negotiate or conquer new territories and bring the light of civilization to regressing human colonies in order to prepare mankind for war with a despotic entity. Revival generates a vast possibility space for you to play around with. From sudden weather changes to zombie infestations and bans on certain weapon types – boy, you are in for a surprise.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.