دانلود بازی The Dungeon of Naheulbeuk The Amulet of Chaos Splat Jaypaks Arenas برای PC
دانلود بازی The Dungeon of Naheulbeuk The Amulet of Chaos Splat Jaypaks Arenas برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Dungeon of Naheulbeuk The Amulet of Chaos Splat Jaypaks Arenas برای PC

پارسی گیم 14 آذر 1400 بدون دیدگاه
3,067 بازدید

دانلود بازی The Dungeon of Naheulbeuk The Amulet of Chaos Splat Jaypaks Arenas برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی امروزه طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند. عمق گیم پلی در این سبک از بازی‌ها بسیار بالا بوده و معمولاً دنیاهای وسیع و جذابی را برای گشت‌وگذار در اختیار بازیکن قرار می‌دهند. نکته قابل‌توجه دیگر، آزادی عمل بالای بازیکن بوده که به او اجازه می‌دهد به معنای واقعی کلمه «نقش‌آفرینی» کند. بازی The Dungeon of Naheulbeuk The Amulet of Chaos از استودیو Artefacts عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده با مبارزاتی نوبتی بوده که مملو از ماجراهای پرمخاطره در دنیایی فانتزی است. به‌تازگی بسته الحاقی Splat Jaypaks Arena نیز برای بازی منتشر شده است.

از نکات مهم این بازی می‌توان به حضور پررنگ عنصر طنز داخل آن اشاره کرد که به دلیل داستان اصلی‌اش است. داستان بازی از یک کتاب صوتی فرانسوی الهام گرفته شده و نویسنده در روایت آن، طنز زیادی به کار برده است. حال این داستان جذاب در قالب یک بازی ویدیویی برای عموم در دسترس است تا از دنیای بامزه و فانتزی آن لذت ببرند و در آن نقش‌آفرینی کنند. برای ماجراجویی‌هایی سرگرم‌کننده و مملو از لحظات خنده‌دار آماده باشید.

شما در این بازی باید تیمی از قهرمان‌ها را در ماجراهای مختلف و مأموریت‌ها هدایت کنید. هر کدام از این شخصیت‌ها، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند و در نبردها، کارهای مخصوصی را اجرا می‌کنند. مبارزات در سبک نوبتی انجام شده و برای هر نبرد باید تاکتیکی مناسب در نظر داشته باشید. سطح سختی بازی هم بسته به نوع مهارت شما خودش را تنظیم می‌کند و همواره چالشی متفاوت را تجربه خواهید کرد. علاوه بر تنوع بالای دشمنان که بیش از 100 مدل از آن‌ها را ملاقات می‌کنید، مبارزه با Boss های جذابی نیز در انتظارتان خواهد بود. بخشی از گیم پلی نیز به گشت‌وگذار، حل کردن معماها و عبور از موانع اختصاص دارد که عمق بازی را بیشتر کرده است.

در بسته الحاقی Splat Jaypacks Arena ماجراهای جدیدی را که به دست شخصیت Splat Jaypack رقم خورده است، تجربه خواهید کرد. 15 مرحله داستانی جدید که همه در قالب مبارزه در میدان نبرد هستند، افزایش سطح کاراکترها به عدد 11، امکان انتخاب 8 کاراکتر به‌صورت هم‌زمان و تاکتیک‌ها و استراتژی‌های جدید در گیم پلی از ویژگی‌ها جذاب این بسته الحاقی هستند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم بازی‌های Wasteland 3 و Total War: Warhammer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Dungeon of Naheulbeuk The Amulet of Chaos Splat Jaypaks Arenas با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Inter Core i5-2300 / AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 460 768 MB / AMD Radeon HD 6870 1 GB
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Inter Core i5-7600 / AMD Ryzen 3 2300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 6 GB / AMD Radeon RX 580 4 GB
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Are you ready to dive into a tactical RPG chock-full of charm, humor and crazy characters?! They are clumsy, inexperienced and feisty but…they’ll have to endure each other’s company to get the dungeon’s treasure. However, a feeling of déjà-vu quickly arises…
Guide this team of unlikely heroes in an adventure full of humor and chaos! The Naheulbeuk universe is an original creation by French author John Lang. It started as a very popular audio comedy series parodying role-playing games and heroic fantasy tropes. Now the story is available in English and as a video game for the first time!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.56 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.