دانلود بازی Stellaris Galactic Paragons برای PC
دانلود بازی Stellaris Galactic Paragons برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stellaris Galactic Paragons برای PC

پارسی گیم 29 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
3,014 بازدید

دانلود بازی Stellaris Galactic Paragons برای کامپیوتر

Stellaris یک بازی ویدئویی استراتژیک ۴X است که توسط Paradox Interactive توسعه و منتشر شده است. اولین بار در سال 2016 منتشر شد و برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که یک کهکشان وسیع و پویا را کشف کنند، امپراتوری بین ستاره‌ای خود را بسازند و با دیگر نژادهای بیگانه وارد دیپلماسی، جنگ و اکتشاف شوند. این بازی دارای طیف گسترده‌ای از گونه‌ها، فناوری‌ها و مکانیک‌های مختلف بازی است که آن را به یکی از پیچیده‌ترین و چالش‌برانگیزترین بازی‌های استراتژی در بازار تبدیل کرده است. برخی از ویژگی‌های کلیدی Stellaris شامل سیستم دیپلماسی عمیق و جذاب، گزینه‌های گسترده شخصی سازی کامل کشتی، و داستان غنی و دقیق است که در طول زمان تکامل می‌یابد.

Stellaris Galactic Paragons یک بسته الحاقی جدید است که به بازیکنان این شانس را می‌دهد که کهکشان را فتح کنند و به فرمانروای نهایی تبدیل شوند. این بازی با مکانیزم‌های گیم‌پلی خلاقانه، گرافیک خیره‌کننده و طراحی صدای عالی، شما را ساعت‌ها درگیر خود خواهد کرد. Galactic Paragons حجم زیادی از محتوای جدید از جمله تمدن‌ها، فناوری‌ها و طراحی کشتی‌های جدید را به بازی اضافه می‌کند. فرقی نمی‌کند کهنه کار با تجربه دنیای Stellaris باشید یا یک تازه وارد به این فرنچایز، Galaxy Galactic Paragons ساعت‌ها سرگرمی و هیجان را ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید تجربه گیم پلی خود را به سطح بالاتری ببرید، توصیه می‌کنیم که این بسته الحاقی جالب را دریافت کنید و یکی از بهترین بازی‌های استراتژی سال را تجربه کنید.

بازی Stellaris Galactic Paragons عنوانی در سبک استراتژیک است. این بازی مرزهای ژانر را پشت سر گذاشته و پیچیده خارق‌العاده‌ای به فرمول کلاسیک اضافه کرده است. چه از طرف‌داران استراتژی حرفه‌ای باشید و چه یک گیمر معمولی که به دنبال یک تجربه سرگرم کننده و جذاب هستید، Stellaris Galactic Paragons قطعاً ارزش دانلود را دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stellaris First Contact Story Pack و Stellaris Toxoids Species را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Stellaris Galactic Paragons برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 SP1 64 Bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 or AMD® FX-6350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 460 / AMD® ATI Radeon™ HD 5870 (1GB VRAM) / AMD® Radeon™ RX Vega 11 / Intel® HD Graphics 4600
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c- compatible sound card
Additional Notes: Controller support: 3-button mouse, keyboard and speakers. Special multiplayer requirements: Internet Connection

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 Home 64 Bit
Processor: Intel® Core™ i5-3570K / AMD® Ryzen™ 5 2400G
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 560 Ti (1GB VRAM) / AMD® Radeon™ R7 370 (2GB VRAM)
DirectX: Version 9.0
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c- compatible sound card
Additional Notes: Controller support: 3-button mouse, keyboard and speakers. Special multiplayer requirements: Internet Connection

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The galactic council is vast and full of personality! Add Galactic Paragons to your empires and experience a new level of character and story as great leaders rise to positions of power and follow your lead to the stars. With exclusive additions to the all-new Council mechanic, leaders who you can shape to amplify the vision for your empire, new civics, and much more, Galactic Paragons will shape the future in ways the galaxy has never seen before.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.