بخش چندنفره Armored Core 6
ارحام ادبخواه

جزئیات بخش چندنفره بازی Armored Core 6 فاش شد

ارحام ادبخواه 3 مرداد 1402 بدون دیدگاه
116 بازدید

استودیو فرام‌ساتفور تا به حال از جزئیات بخش چندنفره بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon به صورت رسمی رونمایی نکرده است. با این حال و طبق اطلاعات فاش شده، بخش آنلاین این بازی از 6 بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon که جدیدترین پروژه سازندگان بازی Elden Ring محسوب می‌شود، فاصله زیادی تا عرضه ندارد. اما با وجود این فاصله کوتاه، استودیو فرام‌سافتور درباره انتشار اطلاعات سخاوتمند نبوده؛ به گونه‌ای که اطلاعات زیاد و جامعی درباره آن نداریم. این سکوت خبری در مورد بخش چندنفره Armored Core 6 پررنگ‌تر است و در پشت پرده‌ای از ابهام قرار دارد.

هنگامی که Fires of Rubicon برای اولین بار معرفی شد، متوجه شدیم که این بازی از حالت Co-op پشتیبانی نخواهد کرد. در عوض، سازندگان تمرکز بخش آنلاین را روی حالت چندنفره و PvP می‌گذارند تا سنت مجموعه Armored Core را حفظ کرده باشند. با این وجود، سازندگان هیچ موقع به صورت رسمی به جزئیات این حالت PvP نپرداختند تا شناخت کم‌تری نسبت به آن داشته باشیم.

حال طبق اطلاعات فاش شده، جزئیات جالبی در پشت قاب فیزیکی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon وجود دارد. یکی از کاربران که موفق به مشاهده این قاب فیزیکی شده، اعلام کرد که بخش چندنفره بازی مورد بحث از 6 نفر به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. اما نکته جالب این است که علاوه بر این 6 نفر، سه گیمر دیگر هم می‌توانند وارد مسابقه آنلاین شوند و صرفا به تماشای آن بپردازند.

بخش چندنفره Armored Core 6

بازی Armored Core 6 از حالت Co-op پشتیبانی نمی‌کند

حضور 6 بازیکن به صورت همزمان کاملا منطقی به نظر می‌رسد، اما اینکه سه گیمر تماشاگر با چه هدفی در این میان گنجانده شده‌اند جای سوال دارد. در هر صورت باید برای آگاهی از این قضیه منتظر اطلاعات بیش‌تر از سوی استودیو فرام‌سافتور باشیم تا به درک بهتری از بخش چندنفره Armored Core 6 برسیم.

اما منظور از پشتیبانی از 6 بازیکن به صورت همزمان هم هنوز کاملا مشخص نیست. در این مورد تنها می‌توانیم حدس بزنیم که مسابقات چندنفره این بازی به صورت سه نفر علیه سه نفر برگزار می‌شوند تا دو تیم برای پیروزی به مقابله با یکدیگر بپردازند. استودیو فرام‌سافتور همیشه به صورت جالبی از عناصر چندنفره و آنلاین استفاده کرده و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Fires of Rubicon، ادامه‌ای بر این روند جذاب باشد.

با این حال بسیاری از ماها می‌توانستیم از تجربه Co-op بازی در کنار دوستان خود لذت ببریم. بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon که اولین بازی غیر سولزلایک استودیو FromSoftware پس از مدت‌ها محسوب می‌شود، حسابی جذاب به نظر می‌رسد. این اثر در تاریخ 3 شهریور 1402 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد بخش چندنفره Armored Core 6 چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.