ماد Dark Souls Archthrones دارک سولز
یحیی رحیمی

دمو ماد عظیم Dark Souls Archthrones منتشر شد

یحیی رحیمی 26 اسفند 1402 7 دیدگاه
1,358 بازدید

ماد پیش‌درآمد جهان دارک سولز به نام Dark Souls Archthrones پیشرفت قابل توجهی داشته است و نسخه آزمایشی آن به‌تازگی منتشر شده است. دمو این ماد محتوایی قرار بود در ماه سپتامبر 2023 منتشر شود، اما توسعه‌دهنده نتوانست به قول خود وفا کند و توسعه ماد بیشتر از حد انتظار طول کشید. دمو یا نسخه آزمایشی پس از مدت‌ها صبر منتشر شده و طرفداران دارک سولز می‌توانند از اتفاقات قبل از شروع بازی‌های اصلی اطلاع پیدا کنند.

برای نصب ماد Dark Souls Archthrones نیاز به دانلود و نصب بازی Dark Souls 3 دارید. این بازی از هر دو سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس پشتیبانی می‌کند و برای دانلود آن کافی است به وب‌سایت Nexus Mods سر بزنید. این ماد روی نسخه استیم هم نصب می‌شود و یک فایل ذخیره جداگانه دارد و استفاده از آن در حالت آنلاین، باعث مسدود شدن شما نمی‌شود. توسعه‌دهنده یک سرور شخصی برای بخش آنلاین ایجاد کرده و می‌توانید ماد را همراه یکی از دوستان تجربه کنید.

ماد جدید سعی می‌کند تا داستان جهان بازی دارک سولز را به شکل دیگری روایت کند. داستان و رمز و راز مخصوص برای این ماد طراحی شده و از عمیق‌ترین رازها و اساطیر عناوین فرام‌سافتور استفاده شده است. آنها از دنیای اساطیری Demon’s Souls نیز استفاده کرده‌اند و طراحی لول و مراحل با الهام از این بازی انجام شده است. این ماد دارای خط داستانی غنی و طراحی دشمنان و لول تازه است که بدون شک موردتوجه طرفداران دارک سولز قرار خواهد گرفت.

ماد Dark Souls Archthrones دارک سولزجزئیات ماد Dark Souls Archthrones

از جمله ویژگی‌های ماد دارک سولز 3 باید به تجربه غیرخطی اشاره کرد. می‌توانید مقاصد خود را انتخاب کنید و به شکلی با یک اثر مترویدوانیا روبه‌رو هستید. سلاح‌های تازه‌ای اضافه شده که می‌توانید با کشتن دشمنان خاصی به آنها دسترسی پیدا کنید. زره‌های بیشتر ارائه شده‌اند، 17 باس فایت جدید در انتظار شما هستند که حسابی شما را به چالش خواهند کشید. این ماد شباهت زیادی به یک DLC دارد که این بار توسط طرفدارها تهیه شده و فرام‌سافتور در تهیه آن دخالتی ندارد.

مکانیک‌های تازه‌ای هنگام نبرد شما را همراهی می‌کنند. می‌توانید در مقابل حمله دشمن، گارد بگیرید یا بلاک کنید یا از قابلیت دیفلکت یا دفع حمله استفاده کنید. مأموریت‌های فرعی و شخصیت‌های غیرقابل تجربه (NPC) بیشتر اضافه شده‌اند و افراد تازه‌ای را برای صحبت در این جهان تاریک خواهید یافت. ماد Dark Souls Archthrones کاملاً رایگان منتشر می‌شود و هیچ مبلغی بابت دانلود آن از بازی‌کنان دریافت نخواهد شد. در حال حاضر تنها نسخه استیم پشتیبانی می‌شود و این ماد برای کنسول‌های بازی منتشر نخواهد شد.

حجم دمو ماد جدید Dark Souls 3 حدود 11 گیگابایت است. این ماد نزدیک به 10 هزار بار دانلود شده و این در حالی است که تنها یک روز از انتشار آن می‌گذرد. نظر شما در مورد محتوای جدید بازی دارک سولز 3 چیست؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    بکران

    مهمان

    سلام خسته نباشید این ماد رو میشه کرکی بازی کرد ؟ راهی داره!؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به بکران

      نویسنده

      سلام گفته‌شده نسخه استیم اما بدون شک روی نسخه کرکی هم کار میکنه. تنها نکته اینه که ماد هنوز آماده نیست و دمو یا نسخه آزمایشی منتشر شده.

  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    این ماد باید روی نسخه استیم نصب بشه یا نسخه کرکی هم باشه نصب میشه

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به ابوالفضل

      نویسنده

      سلام صحبتی از نسخه کرکی نشده، اما فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد.

  • Avatar

    کمال

    مهمان

    چطور نصب کنم استیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کمال

    مهمان

    سلام میشه بگین چطور دان کنم

    پاسخ دهید