کامبت پک Mortal Kombat 1
ارحام ادبخواه

محتوای اولین کامبت پک Mortal Kombat 1 مشخص شد: هوملندر و پیس‌میکر

ارحام ادبخواه 1 مرداد 1402 بدون دیدگاه
1,297 بازدید

استودیو NetherReal از محتویات اولین کامبت پک Mortal Kombat 1 رونمایی کرد که شامل شخصیت‌های قابل توجهی می‌شود. این بسته الحاقی چهره‌های جدیدی را به لیست شخصیت‌های قابل کنترل اضافه می‌کند؛ از یک ابرقهرمان شرور گرفته تا آمنی‌من که سوژه جذابی برای میم بازها است.

پس از ماه‌ها شایعات و دست به دست شدن فرضیه‌ها، استودیو NetherRealm بالاخره از محتویات اولین کامبت پک بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کرد. این بسته الحاقی که پس از عرضه بازی اصلی در تاریخ 5 مهر به صورت جداگانه در دسترس قرار می‌گیرد، شخصیت‌های جدید و فوق‌العاده جذابی را به Roster مبارزهای مورتال کامبت 1 اضافه می‌کند. از جمله چهره‌های که با این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شوند می‌توان به هوملندر، کامبت کید، تاکدا و کوان چی اشاره کرد.

علاوه بر نام‌های ذکر اولین بسته الحاقی بازی Mortal Kombat 1 شامل دو شخصیت دیگر هم می‌شود: پیس‌میکر و آمنی من. اسم‌های نام برده شده در کنار هم یک مجموعه کمیک بوکی از مبارزهای مختلفی را در کنار یکدیگر قرار می‌دهند. این در حالی است که اکثر شخصیت‌های DLC بازی Mortal Kombat 11 را کاراکترهای سینمایی تشکیل می‌دادند.

در این میان باید توجه داشته باشید که در طی هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد سه شخصیت هوملندر، پیس‌میکر و آمنی من به وجود آمده بود. هوملندر که بیش‌تر به خاطر سریال The Boys شناخته می‌شود، یک ابرقهرمان است که برخلاف باور عمومی، بیش‌تر حکم یک شیاد فاسد را دارد. پیس‌میکر یک تیرانداز و مبارز فوق‌العاده حرفه‌ای است که به خاطر فیلم Suicide Squad جیمز گان بیش‌تر دیده شد. آمنی من هم که جزو نام‌های محبوب میم بازها شناخته می‌شود، یک شخصیت کمیک بوکی دیگر به شمار می‌رود.

کامبت پک Mortal Kombat 1

هوملندر و پیس‌میکر به بازی Mortal Kombat 1 می‌آیند

اما علاوه بر این سه کاراکتر مهمان، اولین کامبت پک مورتال کامبت 1 شامل سه شخصیت از خود فرنچایز مورتال کومبت هم می‌شود: تاکدا، ارماک و کوان چی. حال اگر جزو طرفداران این مجموعه باشید، احتمالا با شنیدن نام تاکدا تعجب خواهید کرد؛ چرا که طبق رویدادهای داستانی Kombat Kidها نباید چند سالی در این حوالی پیداشان شود. با این حال و از آنجایی که مورتال کومبت 1 یک ریبوت محسوب می‌شود و خط زمانی جدیدی را دنبال می‌کند، شاید Kombat Kidها زودتر از آنچه که فکرش را کنیم به دنیا آمده‌اند.

البته شاید تاکدا که در مورد آن صحبت می‌کنیم هویت متفاوتی داشته باشد و با آنچه که در ذهن ما است تطابق پیدا نکند. به طور کلی بهتر است برای درک بهتر این موضوع منتظر اطلاعات بیش‌تر بمانیم. متاسفانه ما گیم‌پلی خاصی از چهره‌های موجود در اولین کامبت پک Mortal Kombat 1 ندیدیم و نمی‌دانیم که نحوه مبارزه و فیتلیتی‌های آن‌ها به چه شکلی است. با این حال، تکه تکه کردن دشمنان با ذهن و دست‌های آغشته به خون هوملندر می‌تواند حسابی جذاب و لذت بخش باشد.

فقط توجه داشته باشید که شخصیت‌های مورد بحث در قالب یک بسته الحاقی پولی قرار دارند. بدین ترتیب، باید برای دسترسی به آن‌ها علاوه بر بازی اصلی به خرید اولین کامبت پک Mortal Kombat 1 هم بپردازید. قیمت این DLC هنوز مشخص نیست، ولی استودیو ندررلم به زودی از آن رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در مورد شخصیت‌های بازی مورتال کامبت چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.