یحیی رحیمی

تاریخ انتشار رسمی F1 2018 به ماه اوت میلادی موکول شد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,190 بازدید

بازی F1 2018 از جدیدترین‌های ماشین‌سواری استدیو Codemasters است و قرار است که در سال جاری میلادی منتشر شود. گفته می‌شود که تاریخ انتشار آن به 24 اوت موکول شده است. این تاریخ با شروع مسابقات فرمول 1 بلژیک به نام Grand Prix است و تنها سه ماه به آن فرصت باقی است.

از تغییرات نسخه جدید می‌توان به بخش Career اشاره کرد که گستردگی بیشتری پیدا کرده است و بر اساس گفته‌های کارگردان بازی، Paul Jean، خودروهای کلاسیک و قدیمی بیشتری در این نسخه قرار داده‌شده‌اند. برای الآن اما معلوم نیست که این خودروها کدام مدل و برند باشند. Koch Media که منتشرکننده بازی است نیز در کنفرانس مطبوعاتی خود بیان کرده است که F1 2018 برای کنسول‌های Xbox One X و همچنین PS4 Pro نیز منتشر خواهد شد. مشخص نیست که چه بهبودهایی برای نسخه مخصوص این کنسول‌ها در نظر گرفته شده است.

نسخه قبلی بازی به نام F1 2017 عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و موردتوجه همگان قرار گرفت. این بازی موفق به کسب نمره 9 از 10 در وب‌سایت استیم و همچنین نمره 86 از متاکریتیک شد. انتظار می‌رود که خبرهای بیشتری را در مورد این بازی در هفته‌های آینده بشنویم. فرمول 1 در بین بازی‌های ماشین‌سواری همیشه محبوبیت خاص خود را داشته است و به‌خوبی همان حس و حال قرار گرفتن در پیست و گذاشتن پا روی پدال گاز را به بازیکن القا کرده است.

بازی‌های ماشین‌سواری دیگری نیز در بازار حضور دارند اما اگر دنبال تجربه واقعی از فرمول 1 هستید، این بازی را از دست ندهید. همان‌طور که گفتیم، F1 2018 در تاریخ 24 اوت برای کنسول‌های PS4، Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. خوشحال می‌شویم نظر خود را در مورد این فرانچایز با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: USGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.