Mortal Kombat 1 هوملندر
یحیی رحیمی

حضور هوملندر در بازی Mortal Kombat 1 تائید شد

یحیی رحیمی 20 تیر 1402 بدون دیدگاه
361 بازدید

شایعات زیادی قبل از معرفی بازی Mortal Kombat 1 در مورد حضور کاراکترهای جانبی از دنیای دی‌سی و سریال‌های ابرقهرمانی پخش شده بود. یکی از این شایعات مربوط به حضور هوملندر در مورتال کامبت 1 بود و اینکه احتمالاً پیس‌میکر از دنیای دی‌سی نیز حضور پیدا کند. این شایعه توسط اکانت تیک‌تاک سریال The Boys رسماً تائید شد.

اکانت رسمی تیک‌تاک سریال پسران، حضور هوملندر در بازی Mortal Kombat 1 را تائید کرد. البته شاهد معرفی کامل نبودیم و ویدیویی از این همکاری پخش نشد. یکی از کاربران در ویدیو همکاری سریال The Boys و کالاف دیوتی، کامنتی در مورد احتمال همکاری با مورتال کامبت گذاشته بود. او که در مورد اتفاقات جدید هیجان‌زده بود، پاسخ رسمی از سوی ادمین دریافت کرد. ادمین اکانت رسمی کوتاه برای او نوشت:‌ «MK تائید شد.»

ادمین اکانت در کامنت‌های بعدی تائید کرد که هوملندر در زمان نامشخصی به مورتال کامبت 1 می‌پیوندد و اینکه نمی‌تواند هیچ اطلاعات دیگری در اختیار کاربران قرار دهد. گفتنی است حضور پیس‌میکر توسط ادمین تائید نشد، اما احتمال حضور او بسیار زیاد است و شایعه پیشین تقویت شده است. استودیو ندررلم قراردادهای تبلیغاتی هیجان‌انگیزی امضاء کرده است و برنامه‌های زیادی برای جذب میلیون‌ها بازی‌کننده پس از انتشار دارد. به نظر می‌رسد که هوملندر و پیس‌میکر، بخشی از محتوای الحاقی بازی باشند.

هوملندر Mortal Kombat 1

هوملندر در بازی Mortal Kombat 1

باید خاطرنشان کرد که آمازون ایتالیا مدتی پیش، محتوای اولین پک بازی مورتال کامبت 1 را فاش کرد. نسخه پریمیوم بازی در فروشگاه آمازون قرار داده شد و اشتباهاً چندین شخصیت جدید لو رفت. برای نمونه شاهد بازگشت کاراکترهایی مانند کوان، چی، تاکدا و ارماک در کنار کراس‌اور با هوملندر، پیس‌میکر و Omni-Man خواهیم بود. دیگر کاراکترها مانند جانی کیج و Ferra نیز به‌عنوان Kameo فایتر در دسترس قرار می‌گیرند. با تائید حضور هوملندر به این نتیجه می‌رسیم که افشاگری آمازون درست بوده است و کاراکترهای زیادی در بازی جدید حضور پیدا می‌کنند. البته منتظر تائید رسمی از سوی ندررلم و شخص اد بون، خالق بازی، باشید.

تریلر تازه‌ای از بازی مورتال کامبت پخش شده است که چندان موردتوجه طرفدارها قرار نگرفت. عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی نوشتند که انیمیشن‌های بازی آن‌چنان‌که فکر می‌کردند جالب نبود. گروهی از طرفداران هم در مورد حرکات هجومی نوشتند و افرادی هم به هیت‌باکس بازی خرده گرفتند. بدون شک طرفداران بازی هیچ‌گاه رضایت کامل را نخواهند داشت و باید منتظر انتشار بازی بمانیم تا ببینیم نظر منتقدان چیست. منتظر حضور هوملندر در Mortal Kombat 1 باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.