دانلود بازی Fall of Porcupine برای PC
دانلود بازی Fall of Porcupine برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fall of Porcupine برای PC

پارسی گیم 19 تیر 1402 بدون دیدگاه
2,174 بازدید

دانلود بازی Fall of Porcupine برای کامپیوتر

Fall of Porcupine یک ماجراجویی داستانی جذاب و منحصربه‌فرد است که به تضاد بین کار و زندگی روزمره می‌پردازد و بازتابی تند از یک سیستم مراقبت‌های بهداشتی ناسالم را ارائه می‌دهد. این بازی که توسط BUNTSPECHT GAMES توسعه یافته و توسط Assemble Entertainment منتشر شده است، بازیکنان را به سفری احساسی می‌برد که در نقش Finley، یک پزشک نوپا که پیچیدگی‌های Porcupine و ساکنان آن را بررسی می‌کند، قدم می‌گذارند. از لحظه‌ای که وارد Porcupine می‌شوید، مجذوب دنیای زیبای رنگارنگ آن خواهید شد. به عنوان Finley، جدیدترین عضو بیمارستان St. Ursula، به سرعت متوجه خواهید شد که همه چیز آن‌طور که در ابتدا به نظر می‌رسید نیست و به زودی با اتفاقات عجیب و متفاوتی روبرو خواهید شد.

این بازی به زیبایی فصول در حال تغییر و آشفتگی زندگی در این شهر کوچک را به تصویر می‌کشد و تاریک‌ترین رازهایی را که در زیر سطح نهفته است، آشکار می‌کند. Fall of Porcupine بازیکنان را تشویق می‌کند تا نه تنها در بیمارستان بلکه در خود شهر نیز غوطه ور شوند. برای ملاقات با روستاییان وقت بگذارید، جنگل اطراف را کاوش کنید و اوقاتی سرگرم کننده را با دوستان سپری کنید. شخصیت‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید، از جمله دکتر، پرستار فداکار و دوستان باهوش Finley، Porcupine را زنده می‌کنند. در دیالوگ‌های خنده دار، عمیق و گاهی جدی شرکت کنید، انتخاب‌هایی داشته باشید که بر روابط شما تأثیر بگذارد و روایت را شکل دهد. اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی ساده و داستانی هستید، Fall of Porcupine برای شما است.

Fall of Porcupine مکانیک‌های گیم پلی، داستان سرایی و کاوش صمیمانه مراقبت‌های بهداشتی و پیچیدگی‌های زندگی را به زیبایی ترکیب می‌کند. بازیکنان را در یک سفر احساسی می‌برد و آنها را تشویق می‌کند تا در عین لذت بردن از دنیای طنزآمیز و شایان ستایش Porcupine در مورد موضوعات مهم فکر کنند. پس بهتر است سریعاً آن را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Protodroid Delta و Dynopunk را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fall of Porcupine برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64bit)
Processor: Intel i5 Quad-Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Using a game controller is highly recommended.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 Bit)
Processor: Intel i5 Quad-Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Using a game controller is highly recommended.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Step into the town of Porcupine and take to the well-loved scrubs of Finley, the newest fledgling doctor to join the ranks of St. Ursula’s hospital. As the seasons in the small-town change and life starts to stir, you’ll soon realize that things aren’t always what they seem: Not everyone is honest with themselves and others, the healthcare industry is not as illustrious as it seemed in medical school, and the work/life balance Finley strives toward might be impossible to achieve.
Not only is there a lot to discover in the old hospital, but also in the small town of Porcupine itself. Take the time to meet the villagers and have a beer with them in the local pub, take a trip to the nearby forest, or spend quality time with your friends.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.