دانلود بازی Tour de France 2023 برای PC
دانلود بازی Tour de France 2023 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tour de France 2023 برای PC

پارسی گیم 15 تیر 1402 بدون دیدگاه
2,462 بازدید

دانلود بازی Tour de France 2023 برای کامپیوتر

Tour de France 2023 یک بازی شبیه‌ساز دوچرخه‌سواری حرفه‌ای است که به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا چالش‌ها و هیجان‌های یکی از معتبرترین مسابقات دوچرخه‌سواری در جهان را تجربه کنند. در Tour de France 2023، بازیکنان می‌توانند نقش یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای را برعهده بگیرند و با بهترین‌های جهان در یک بازآفرینی دقیق از Tour de France رقابت کنند. این بازی شامل تمام مراحل رسمی مسابقه 2023، از جمله مکان‌های نمادین مانند Mont Ventoux، Alpe d’Huez و Champs-Élysées است. توسعه دهندگان با دقت مسیرهای مسابقه را بازسازی کرده‌اند و تفاوت‌های ظریف و چالش‌های هر مرحله را به تصویر می‌کشند. این بازی دارای طیف گسترده‌ای از تیم‌ها و سوارکاران حرفه‌ای از فهرست Tour de France 2023 است.

یکی از جنبه‌های کلیدی Tour de France 2023 مکانیک گیم پلی واقع‌گرایانه آن است. بازیکنان باید استقامت خود را مدیریت کنند، انرژی خود را حفظ کنند و در طول مسابقه تصمیمات استراتژیک بگیرند. آنها بسته به موقعیت مسابقه و اهداف تیم خود می‌توانند از بین استراتژی‌های مختلفی مانند حمله، دنبال کردن یا حفظ انرژی انتخاب کنند. این بازی همچنین شامل فیزیک واقع‌گرایانه و شرایط آب و هوایی است که به اصالت و طبیعی شدن تجربه دوچرخه سواری می‌افزاید. علاوه بر حالت تک نفره، Tour de France 2023 حالت چند نفره را ارائه می‌دهد که در آن بازیکنان می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کنند. آن‌ها می‌توانند در مسابقه‌های گروهی یا رقابتی شرکت کنند، با هم تیم‌هایی حرفه‌ای تشکیل دهند و برای رسیدن به پیروزی با هم کار کنند.

به طور کلی، Tour de France 2023 یک تجربه دوچرخه سواری جامع و واقع‌گرایانه را ارائه می‌دهد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در هیجان و چالش‌های این مسابقه غوطه ور شوند. این بازی با توجه به جزئیات، مکانیک‌های گیم پلی معتبر و گزینه‌های چندنفره گسترده، هم علاقه‌مندان به دوچرخه سواری و هم طرف‌داران شبیه سازهای ورزشی را راضی می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tour de France 2021 و Tour de France 2022 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tour de France 2023 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650, 2 GB or AMD Radeon R7 250, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: Playable only with a controller

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7600 or AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 750 Ti, 2 GB or AMD Radeon R9 280, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: Playable only with a controller

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Create your own cyclist and become a professional in Pro Leader mode. Choose your specialisation and physical attributes, then compete in races to upgrade your skills and ultimately become the best cyclist in the world. The Tour de France 2023 and the year’s major classics are yours to win!
In Tour de France 2023, you can manage your own team over a full cycling season in Pro Team mode. Start at the bottom of the world rankings, upgrade your team and show your tactical acumen to get noticed by the organisers of the biggest international races and be invited to race against the best.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 26.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.