دانلود بازی Tour de France 2022 برای PC
دانلود بازی Tour de France 2022 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tour de France 2022 برای PC

پارسی گیم 30 خرداد 1401 بدون دیدگاه
4,115 بازدید

دانلود بازی Tour de France 2022 برای کامپیوتر

کسانی که دوچرخه سواری مخصوصاً رکاب‌زنی رقابتی علاقه‌مند باشند، بدون شک نام مسابقات بزرگ و افسانه‌ای تور دو فرانس را شنیده‌اند. این رویداد بزرگ هر ساله در کشور فرانسه برگزار شده و شرکت کنندگان به شکل تنگاتنگی برای پیروزی با هم مسابقه می‌دهند. این رویداد به حتی بزرگ بوده که حتی فرنچایزی از بازی‌های ویدئویی نیز بر اساسش ساخته شده است. جدیدترین نسخه این سری، Tour de France 2022 نام داشته و به دست استودیوی Cyanide توسعه یافته است. بازی Tour de France 2022 شبیه ساز بی‌نظیری برای به تصویر کشیدن واقعی‌ترین حالات قرار گرفتن بازیکن در این مسابقات کلاسیک است.

تور بزرگ دوچرخه سواری در فرانسه همیشه 21 روز طول کشیده و شامل مسابقات مختلفی است که در بازی Tour de France 2022 شاهد به تصویر کشیدن تمامی این 21 مسابقه به واقع‌گرایانه‌ترین شکل ممکن هستیم. در این بازی شما می‌توانید دوچرخه سوار رؤیایی خود را از صفر بسازید. همان ابتدای کار می‌توانید حالتی که دوست دارید وی مسابقه دهد را نیز انتخاب کنید و برنده آینده بزرگ‌ترین مسابقه دوچرخه سواری دنیا شوید. علاوه بر حالت تک نفره، بخشی به نام Pro Team نیز درون بازی قرار گرفته که به شما اجازه هدایت و کنترل تیمی از دوچرخه سواران را می‌دهد تا آن‌ها را از هیچ به قهرمانان جهان برسانید.

زمین‌های و خیابان‌هایی که در آن دوچرخه سواری خواهید کرد، در بازی Tour de France 2022 به طبیعی‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند تا حس و حالی نزدی به تجربه واقعی برایتان خلق کنند. گرافیک زیبا و خیره کننده این بازی باعث شده تا در تمام طول مسابقه چشمانتان به مناظر زیبای پیش رو خیره شده و به هیچ وجه خسته نشوید. همچنین شما می‌توانید تورهای اختصاصی و شخصی‌سازی‌شدهٔ خود را بسازید و درون آن‌ها مسابقه دهید. بازی Tour de France 2022 یکی از بهترین شبیه سازهای دوچرخه سواری است که تابه‌حال ساخته شده و می‌تواند با اطمینان آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال در نظر گرفت.

بازی Tour de France 2022 عنوانی در سبک شبیه ساز دوچرخه سواری است. این بازی شما را در جریان بزرگ‌ترین رقابت دوچرخه سواری دنیا قرار داده و می‌توانید هم به صورت تکی و هم به صورت تیمی در این بازی‌ها شرکت داشته باشید. پس اگر از دوست داران ورزش دوچرخه سواری هستید، همین حالا Tour de France 2022 را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های NBA 2K21 و Pro Cycling Manager 2019 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tour de France 2022 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650, 2 GB or AMD Radeon R7 250X, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7600 or AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 750 Ti, 2 GB or AMD Radeon HD 7850, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

BECOME A LEGEND
In Tour de France 2022, you can create your own cyclist in Pro Leader mode. Choose your profile (climber, sprinter, puncher or versatile) and become a future winner of the Grande Boucle or a specialist of the great classics!
Take control of a team in Pro Team mode! You start at the lowest levels and must prove yourself to receive invitations from organizers to high-profile races.
Create your own tour with My Tour mode and the 92 stages available. Choose teams, rest days and stages to build your own unique tour.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 26.0 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.