دانلود بازی Tiny Thor برای PC
دانلود بازی Tiny Thor برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tiny Thor برای PC

پارسی گیم 12 تیر 1402 بدون دیدگاه
5,636 بازدید

دانلود بازی Tiny Thor برای کامپیوتر

Tiny Thor یک بازی پلتفرمر هیجان انگیز با استایل کلاسیک است که بازیکنان را به یک ماجراجویی حماسی در قلمرو Asgard می‌برد. در این بازی ویدئویی 16 بیتی، شما به جای ثور، قهرمان قدرتمند اسکاندیناوی، قدم می‌گذارید، زیرا او برای اثبات خود و رسیدن به قدرت‌های خدایی‌اش، سفری را آغاز می‌کند. ثور با راهنمایی اودین در روز تولدش، Mjölnir، چکش افسانه‌ای که هرگز هدفش را از دست نمی‌دهد، به عنوان هدیه دریافت می‌کند. گرافیک بازی به زیبایی در سبک هنری پیکسلی 16 بیتی طراحی شده و بازیکنان را در دنیایی نوستالژیک و از نظر بصری خیره کننده غرق می‌کند. در کنار جلوه‌های بصری پر جنب و جوش، یک موسیقی متن فوق‌العاده شاد و گوش نواز نیز برای بازی طراحی شده که حس و حال هیجانی آن را تقویت می‌کند.

به عنوان ثور، سلاح اصلی شما چکش Mjölnir است. چکش را می‌توان آزادانه نشانه‌گیری کرد و از سطوح و دشمنان کمانه کرد که امکان تیراندازی خلاقانه و استراتژیک را فراهم می‌کند. تسلط بر هنر پرتاب چکش برای غلبه بر دشمنان و پیشرفت در مراحل چالش برانگیز بازی بسیار مهم است. در طول ماجراجویی، ثور انواع توانایی‌های ویژه فوق‌العاده‌ای را باز می‌کند که قدرت‌های او را افزایش می‌دهد. این توانایی‌ها، یادآور توانایی‌هایی است که بازیکنان در پلتفرمرهای کلاسیک می‌دیدند. Tiny Thor دارای بیش از 30 مرحله است که در سه قلمرو مجزا در Asgard پخش شده است. هر قلمرو چالش‌های منحصر به فرد خود را ارائه می‌کند، از جمله پازل‌های محیطی که از شما می‌خواهد برای یافتن راه‌حل‌ها، مغزتان را به کار بیندازید تا تجربه‌ای خارق‌العاده کسب کنید.

Tiny Thor یک بازی پلتفرمر است که به آثار کلاسیک ادای احترام می‌کند و در عین حال تجربه‌ای منحصر به فرد و با طراوت را ارائه می‌دهد. با کنترل‌های دقیق، اکشن سریع، و ترکیبی عالی از نوستالژی و نوآوری، هم علاقه‌مندان به بازی‌های قدیمی و هم تازه واردان را مجذوب خود می‌کند. پس دست به کار شده و آن را سریعاً دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Bat Boy و Adventures of DaKoo the Dragon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tiny Thor برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i7-8550U
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel UHD Graphics 620
DirectX: Version 9.0
Storage: 200 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5-4570T / AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 / Radeon HD 7870
DirectX: Version 9.0
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Tiny Thor features 16-bit graphics and gameplay centered around using Mjölnir, leading our Norse hero through challenging levels filled with all kinds of obstacles. It offers tight controls, fast-paced action and an experience tinged with nostalgia.
“It’s your birthday Thor! Now take Mjölnir, the hammer that never misses its target!” —Odin
Everything has been carefully designed around this premise. The hammer can be freely aimed and bounces off surfaces and enemies, enabling all kinds of trick shots.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.