بازی GTA V
یحیی رحیمی

بازی واقعیت مجازی سازنده GTA V فاش شد

یحیی رحیمی 6 تیر 1402 بدون دیدگاه
557 بازدید

شرکت راک‌استار گیمز طبق رزومه کاری صداپیشه‌ای به نام مایکل اورسو، مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی است. این کارمند راک‌استار گیمز در رزومه کاری خود به یک بازی VR اشاره کرده است، اما اسم و جزئیات پروژه نامشخص است. کاربران ResetEra توانستند این سرنخ تازه در مورد بازی جدید سازنده GTA را فاش کنند و به نظر می‌رسد که بازی GTA VI تنها پروژه در حال تولید این بازی‌ساز محبوب نباشد.

در صورتی که به رزومه کاری این صداپیشه نگاه بیندازید و به‌خصوص بخش پروژه‌های واقعیت مجازی را چک کنید، خواهید دید که او رو عناوین مختلفی کار کرده است. برای نمونه او پروژه واقعیت ‌مجازی التون جان، خواننده بریتانیایی، شرکت داشته است و همچنین «یک بازی معرفی‌نشده راک‌استار» هم در رزومه دیده می‌شود. او در پروژه تولید دو بازی دیگر هم نقش داشته است. یک بازی Borderlands جدید و همچنین یک بازی تازه از سازنده Genshin Impact به نام MiHoyo.

در صورتی که این رزومه کاری کاملاً درست باشد، سازنده GTA مشغول تولید چند پروژه به‌صورت هم‌زمان است. بازی GTA 6 اثری است که می‌دانیم در حال تولید آن هستند و ممکن است امسال از آن رونمایی شود. اما بازی واقعیت مجازی، پروژه تازه‌ای است که تابه‌حال از آن خبر نداشته‌ایم. به‌خصوص که این شرکت چندان علاقه‌ای به فعالیت در این زمینه ندارد. بازی La Nior چند سال پیش برای هدست PSVR پورت شد و این تنها پروژه آن‌ها مرتبط با عناوین واقعیت ‌مجازی است.

بازی واقعیت مجازی GTA V VR

سازنده GTA روی یک بازی VR کار می‌کند؟

البته باید به پورت بازی GTA San Andreas برای هدست متا اشاره کرد. این بازی سال گذشته توسط مارک زاکربرگ رونمایی شد و هنوز منتشر نشده است. ممکن است که این صداپیشه روی نسخه واقعیت مجازی سن آندریاس کار کرده باشد. باید دید آیا راک‌استار گیمز واقعاً روی دو پروژه به‌صورت هم‌زمان کار می‌کند یا خیر؟ آن‌ها مدت‌هاست مشغول تولید GTA 6 هستند و طبق بازه زمانی انتشار عناوین شرکت تیک‌تو، باید اواخر 2024 یا اوایل 2025 منتشر شود.

از آنجایی که هنوز جی تی ای 6 معرفی نشده است و حتی اسم رسمی آن را هم نمی‌دانیم، انتظار نمی‌رود که در مورد بازی واقعیت مجازی آن‌ها اطلاعی کسب کنیم. به‌خصوص راک‌استار گیمز هیچ علاقه‌ای به نمایش بازی‌هایش مشابه دیگر ناشرها ندارد. در خبر دیگری، شش‌سالگی بازی Red Dead Redemption 2 به‌زودی جشن گرفته خواهد شد و طرفدارها منتظر دریافت خبرهای خوش‌حال کننده در مورد این بازی هستند. ممکن است نسخه نسل جدید این بازی معرفی شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.