یحیی رحیمی

نبردهای Battle Royale درراه انتشار برای بازی Dota 2

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
732 بازدید

همه از محبوبیت زیاد نبردهای معروف به Battle Royale آگاه هستند. دو بازی Fortnite و PUBG برای اولین بار چنین ایده‌ای را عملی کردند و موفق به کسب سود سرشاری شدند. کمپانی‌های بازسازی با دیدن موفقیت آن‌ها دست‌به‌کار شدند و هرکدام به دنبال انتشار نسخه جدیدی از بازی با چنین نبردهایی هستند. Dota 2 اما به دنبال انتشار یک بخش جدید به بازی است که استایل Battle Royale را دارد. این بخش جدید، The Underhollow نام دارد و قرار است که برای همگان بعد از شروع International 2018 Battle Pass عرضه شود.

کمپانی Valve که سازنده بازی است، عنوان کرده است که Underhollow یک مبارزه تیمی سه نفره برای اکتشاف پنیر است. بر اساس گفته‌های استدیو بازی، باید از دنیایی پر از هیولاها و موجودات خطرناک و عجیب غریب جان سالم به درببرید و بتوانید به‌عنوان یک تیم سه نفره، باارزش‌ترین پنیر ممکن را به دست بیاورید. این نبردها تنها یک برنده دارد و بقیه تیم‌ها به دست نابودی سپرده می‌شوند. گفته می‌شود که در بین راه باید XP و Gold جمع‌آوری کنید زیرا که این دو به نابود کردن دشمنانتان کمک خواهد کرد.

حتی یک مکانیسم منطقه قرمز که در بازی PUBG استفاده می‌شود نیز در نظر گرفته‌شده است و در این بازی دیگر راه فراری وجود نخواهد داشت. اگر دقت کنید خواهید دید که این همان مکانیسم Battle Royale استفاده‌شده در بازی PUBG است و تفاوت چندانی با آن ندارد. دو شوتر محبوب Call of Duty و Battlefield نیز برای عقب نماندن از قافله تصمیم به گنجاندن این نبردها به سری جدید خود دارند و صنعت بازی‌های ویدیویی قدم به سمت‌وسوی این Battle Royale برداشته است.

Valve بیان کرده است که برای شرکت در این نبردها نیاز به Battle Pass خواهید داشت که ویژگی‌های دیگری همچون آیتم کهکشانی Jade Baby Roshan و همچنین جوایزی چون Emerald Abyss را به همراه دارد. Dota 2 اخیراً بخش Dota Plus را نیز راه‌اندازی کرده است که برای کمک به تازه‌کارها و دوام آوردن از چنگال حرفه‌ای‌ها است. نظر شما چیست؟

منبع: USGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.