دانلود بازی Diluvian Winds برای PC
دانلود بازی Diluvian Winds برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Diluvian Winds برای PC

پارسی گیم 27 خرداد 1402 بدون دیدگاه
4,322 بازدید

دانلود بازی Diluvian Winds برای کامپیوتر

Diluvian Winds یک تجربه مدیریت منحصر به فرد را به بازیکنان ارائه می‌دهد که در یک دهکده کوچک در پایه یک فانوس دریایی اتفاق می‌افتد. در این بازی گیرا، شما نقش نگهبان فانوس دریایی را برعهده خواهید گرفت و از مسافران خسته استقبال کرده و برای زنده ماندن در آب و هوای غیر قابل پیش بینی با یکدیگر همکاری می‌کنید. Diluvian Winds با توانایی رشد دهکده خود در خشکی، زیر دریا یا در میان ابرها، دنیایی پر از امکانات را ارائه می‌دهد. حضور یک شیر دریایی که نقش نگهبان فانوس دریایی را بازی می‌کند، حس جذابی به روایت بازی می‌بخشد. همان‌طور که مسافران را مدیریت کرده و به درخواست‌های متفاوت آنها توجه می‌کنید، باید اطمینان حاصل کنید که آتش فانوس دریایی همچنان روشن است، زیرا راهنمای مسافران خواهد بود.

به عنوان نگهبان، وظیفه اصلی شما مدیریت مسافرانی است که به روستای شما پناه می‌برند. هر مسافری با دانش و ویژگی‌های شخصیتی متمایز خود به همراه درخواست‌های خاصی که باید انجام دهید وارد می‌شود. ایجاد تعادل بین این درخواست‌ها و تأمین نیازهای هر مسافر برای ساختن جامعه‌ای مهمان نواز و ماندگار بسیار مهم است. این بازی به زیبایی جوهر ارتباط و همکاری انسانی را به تصویر می‌کشد، زیرا شما در تلاش برای حمایت از مسافران و مقاومت در برابر چالش‌های ناشی از بلایای طبیعی هستید. فانوس دریایی به عنوان یک راهنما عمل می‌کند و مسافران و کاروان‌های سرگردان را راهنمایی می‌کند و از دست دادن ارتباط با دنیای خارج عواقب ناگواری را به همراه خواهد داشت. تجربه این بازی بی نظیر را از به هیچ وجه دست ندهید.

Diluvian Winds یک تجربه بازی مدیریتی جذاب و همه‌جانبه را ارائه می‌دهد. از مدیریت مسافران و برآورده کردن درخواست‌های آن‌ها گرفته تا حفظ آتش فانوس دریایی و به اشتراک گذاشتن وعده‌های غذایی گرم، Diluvian Winds با جلوه‌های بصری جذاب، مکانیک‌های گیم‌پلی استراتژیک و فضایی دل‌گرم، بازی‌ای است که از ژانرهای مدیریتی را به اوج می‌رساند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Potion Tycoon و Flooded را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Diluvian Winds برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core i3 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 and/or OpenGL 3.3 compatible video card
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 and/or OpenGL 3.3 compatible video card
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

As the weather gets worse, a walrus, acting as a lighthouse keeper, welcomes the travelers looking for a place to sleep. As the keeper, manage the travelers and fulfill their requests in the hope of withstanding the natural disasters, and grow your hamlet on land, under the sea or among the clouds. The lighthouse helps guide the travelers and the wandering caravans. The keeper must tend to the fire, for if it were to fade, he would be cut off from the world. The keeper regularly welcomes new anthropomorphic travelers in the hamlet. Every traveler is unique and carries their own knowledge and personality traits, but also some requests that you will have to fulfill. Keep all of these in mind if you want to build a hospitable and lasting community.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.