دانلود بازی Minimal Move برای PC
دانلود بازی Minimal Move برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Minimal Move برای PC

پارسی گیم 15 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,717 بازدید

دانلود بازی Minimal Move برای کامپیوتر

بازی‌هایی که گیم پلی خود را بر پایه معما بنا می‌کنند از چند جهت سرگرم‌کننده هستند. یکی اینکه همواره بازیکن را به تفکر وا‌داشته و ذهن او را به چالش می‌کشانند و دیگر اینکه این چالش‌ها و موانع خود عامل محبوبیت و سرگرمی می‌شوند و بازیکن را به ادامه دادن ترغیب می‌کنند زیرا حس موفقیت و حل کردن یک معمای سخت برای هر شخصی بسیار لذت‌بخش است. بازی Minimal Move از استودیو Tako Studios یک عنوان معمایی جدید و دو نفره است که در دنیایی زیبا بناشده است.

هرچند گیم پلی بازی را می‌توانید تک‌نفره هم به پایان برسانید اما خود سازندگان پیشنهاد داده‌اند که برای یک تجربه لذت‌بخش حتماً بازی را با یکی از دوستان خود به‌صورت Co-op بازی کنید. داستان بازی در مورد دو شخصیت بامزه با نام‌های Kaiten و Ido است که وارد دنیایی مکعبی شکل شده‌اند و در تلاش‌اند تا رازهای این دنیا را به کمک یکدیگر کشف کرده و معماهای بسیار آن را حل کنند.

هر شخصیت قابلیت خاصی برای حرکت دادن مکعب‌ها دارد. Kaiten توانایی چرخاندن آن‌ها را دارد و Ido از طرفی دیگر می‌تواند آن‌ها را در جهت‌های چپ و راست و یا بالا یا پایین حرکت دهد. شما در هر مرحله باید با حرکت دادن بلوک‌ها، مسیر خود را برای رسیدن به Portal انتهایی بازکنید تا به مرحله بعدی رفته و در بازی پیشروی کنید. با جلوتر رفتن، چالش‌های سخت‌تری در انتظار شما خواهد بود و معماها پیچیده‌تر و چالش‌برانگیزتر می‌شوند. نکته جالبی که در گیم پلی وجود دارد، قابلیت چرخش دوربین به‌صورت سه‌بعدی است که علاوه بر چالش‌برانگیزتر کردن معماهای بازی، دید بهتری از مرحله و دنیای رنگارنگ بازی به شما می‌دهد.

تجربه این بازی جذاب و فکری در کنار بهترین دوستتان می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های مشترک شما باشد و حل کردن پازل‌ها و معماهای متعدد بازی به کمک یکدیگر حس خوش‌آیند موفقیت را در شما القا کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Little Nightmares 2 و Fall Guys Ultimate Knockout را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Minimal Move با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680
Storage: 800 MB available space
Additional Notes: We recommand using gamepad for having the best experience with the game

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3450 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680
Storage: 800 MB available space
Additional Notes: We recommand using gamepad for having the best experience with the game

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your adventure starts when Kaiten and Ido, land in a wonder cubic world, where they attempt to discover the truth about the planet…
Kaiten can rotate blocks and Ido can move blocks from side to side and up and down. Move blocks and go to the portal! The rule is simple but the puzzle isn’t. Because it’s a puzzle in 3D, you can rotate your point of view and see how to move!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.