دانلود بازی Above Snakes برای PC
دانلود بازی Above Snakes برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Above Snakes برای PC

پارسی گیم 27 خرداد 1402 بدون دیدگاه
6,015 بازدید

دانلود بازی Above Snakes برای کامپیوتر

Above Snakes ترکیبی کاملاً متفاوت از توسعه، عناصر بقای ملایم و ماجراجویی فریبنده در غرب وحشی را ارائه می‌دهد. این RPG ایزومتریک به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا خود را در تجربه‌ای از ساختن جهان غوطه‌ور کنند، در حالی که در محیط زیست‌های مختلف پیمایش می‌کنند و با عناصر چالش برانگیز محیطی و روح‌های گمشده مهیب مبارزه می‌کنند. Above Snakes با گیم پلی جذاب و فرصت‌های فراوان برای ساخت و ساز، شکار، ماهیگیری، کشاورزی و مبارزه، نوید یک سفر لذت بخش و فراموش نشدنی را می‌دهد. ساخت پایگاه شما از طریق یک سیستم هوشمند در بازی آسان شده است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که با مبلمان دست ساز و باغ‌های زیبا فضایی شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنید و حس لذت را به دنیای خود اضافه کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته Above Snakes توانایی ایجاد و شکل دادن به دنیای خود است. بازی انواع طبیعت‌ها را ارائه می‌دهد که هر کدام مملو از مواد و منابع منحصر به فرد است که شما را قادر می‌سازد در ماجراجویی پیشرفت کنید و تجهیزات و پایگاه خود را بسازید. این حس آزادی خلاقانه به بازیکنان قدرت می‌دهد تا دنیایی را مطابق میل خود بسازند و هر بازی را به تجربه‌ای منحصر به فرد و شخصی تبدیل کند. علاوه بر ساخت و ساز، کشاورزی نقش بسزایی در بازی دارد. کشف دانه‌های وحشی و کشت مزارع زراعی شما را قادر می‌سازد تا انواع گیاهان و سبزیجات را برداشت کنید. مراقبت از مزرعه خود با آبیاری منظم آن، استفاده از کود برای رشد سریع و مراقبت از برداشت، جنبه رضایت بخشی از پرورش و پیشرفت را به گیم پلی شما می‌بخشد.

Above Snakes یک بازی بقای هیجان انگیز است. ساخت و ساز، آشپزی، شکار و ماهیگیری از فعالیت‌های ضروری در Above Snakes هستند. این بازی بر اهمیت تولید و بقا تأکید کرده و بازیکنان را تشویق می‌کند تا آیتم پیدا کنند، غذاهای مغذی درست کنند و وسایل ضروری را بسازند. تجربه این اثر هنری را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wigmund و Forest Ranger Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Above Snakes برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10-64 bit
Processor: Intel Core i3-10100 or AMD Ryzen 3 3100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 1030
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-11600K | AMD Ryzen 5 5600X or Higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650 | Radeon RX 5500 XT or Higher
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Experience a mixture of creation and mild survival elements in this isometric Wild West-inspired adventure RPG. Build your own world piece by piece while navigating various biomes and battling against the elements or – even worse – dangerous Lost Souls. Gather resources, construct bases, and craft weapons and tools to hunt, fish, farm, and fight.
Unleash your creativity and craft a world to your liking from different biomes. Each biome offers various materials and resources that you can use to progress through your adventure and build your equipment and base.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.