بازی Silent Hill 2 Remake
یحیی رحیمی

تاریخ احتمالی انتشار Silent Hill 2 Remake فاش شد

یحیی رحیمی 23 خرداد 1402 2 دیدگاه
301 بازدید

تابه‌حال بخش‌های بسیار کوتاهی از بازی جدید بلوبر تیم را دیده‌ایم. شرکت کونامی توسعه Silent Hill 2 Remake را به این استودیو لهستانی سپرده است و تابه‌حال تنها یک تریلر کوتاه از آن دیده‌ایم. یک فروشگاه بازی به‌تازگی تاریخ انتشار احتمالی ریمیک سایلنت هیل 2 را فاش کرده است و به نظر می‌رسد که جیمز ساندرلند در اوایل مهرماه امسال مهمان کنسول‌ بازی پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر  خواهد بود.

تاریخ انتشار Silent Hill 2 Remake توسط اینسایدرگیمینگ فاش شده است. این خبرگزاری تصویری از فروشگاه گوریلاگیمینگ را به اشترک گذاشته است و این فروشگاه نیز روز 29 سپتامبر (هفتم مهر) را به‌عنوان زمان انتشار درج کرده است. این تاریخ به‌هیچ‌عنوان توسط کونامی تائید نشده است و باید گفت که احتمال اشتباه بودن آن زیاد است. البته هفتم مهر، جمعه است و اکثر بازی‌های بزرگ هم در این روز منتشر می‌شوند. صفحه فروش بازی همچنان در دسترس است و می‌توانید نگاهی به آن بیندازید. البته اگر تاریخ گفته‌شده اشتباه باشد، این صفحه هیچ ارزشی ندارد.

داسک گولم از اینسایدرهای مشهور مدتی پیش از پخش تریلرهای جدید بازی‌های سایلنت هیل خبر داد. او گفته بود که به‌زودی اطلاعات بیشتری از پروژه‌های جدید دریافت خواهیم کرد. او به یک مراسم مخصوص Silent Hill اشاره کرد یا اینکه بازی Silent Hill 2 Remake در شوکیس جدید پلی‌استیشن نمایش داده می‌شود. باید گفت که کونامی در مراسم‌های ماه خرداد حضور نداشت و به نظر می‌رسد که آن‌ها یک مراسم جداگانه را تدارک دیده‌اند. تنها ریمیک متال گیر سالید 3 بود که در مراسم پلی‌استیشن معرفی شد.

تاریخ انتشار بازی Silent Hill 2 Remake

تاریخ انتشار Silent Hill 2 Remake

از آنجایی که بعید است مراسم دیگری از سوی پلی‌استیشن در سال جاری برگزار شود و همچنین این نکته که بازی در مراسم ماه گذشته هم نمایش داده نشد، تنها احتمال رویداد جدیدی مرتبط با پروژه‌های سایلنت هیل است. رویدادی که تا به امروز تائید نشده است. در سوی دیگر فروشگاه‌های بازی هم برای اینکه گیمرها را وادار به پیش‌خرید کنند، تاریخ اشتباهی درج می‌کنند که معمولاً به همین شکل سر و صدا می‌کند و در نهایت منجر به فروش بیشتر می‌شود. به‌هرحال تا زمان اعلام رسمی تاریخ انتشار Silent Hill 2 Remake دست به جیب خود نبرید و منتظر بمانید.

مدیر استودیو بلوبر تیم مدتی پیش گفته بود که تولید ریمیک سایلنت هیل 2 هنوز تمام نشده است و به‌نوعی شایعات در مورد انتشار زودهنگام بازی را رد کرد. سیستم مورد نیاز Silent Hill 2 Remake به‌تازگی اعلام شده است و اجرای بازی نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی است. در صورتی که تاریخ فاش‌شده صحیح باشد، 7 مهر قادر به تجربه بازی ترسناک کونامی خواهیم بود.

ریمیک سایلنت هیل 2

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    milad

    مهمان

    چه فایده وقتی برای کنسولاست فقط کامبیوتر نیست من از همین الان دعا میکنم بروزه کثیف این بازی شکست سنگینی بخوره در ضمن سیستم

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به milad

      نویسنده

      اشتباهی در متن صورت گرفته بود. بازی برای PS5 و کامپیوتر منتشر میشه و می‌تونید روی سیستم هم بازی کنید.