euro2020 PES 2020
یحیی رحیمی

جام ملت های اروپا 2020 به صورت انحصاری به بازی PES 2020 اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 23 اسفند 1398 بدون دیدگاه
679 بازدید

بعد از چهار سال صبر، جام ملت های اروپا موسوم به Euro 2020 برخواهد گشت و هر چند با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال به تاخیر افتادنش نیز وجود دارد. خوشبختانه قرار است یک نسخه دیجیتالی از این رویداد به بازی PES 2020 اضافه شود. این آپدیت مجانی خواهد بود و در ماه آوریل میلادی اضافه خواهد شد.

ممکن است جام ملت های اروپا را امسال نبینیم اما خوشبختانه می توان حالت دیجیتالی آن را به لطف بازی PES 2020 مشاهده کنیم. بزرگ ترین تغییر افزودن مود رقابتی است که 55 تیم ملی از سراسر اروپا را اضافه می کند. با این مود می توانید تیم های ملی کمتر شناخته شده ای مانند سن مارینو با رتبه 210 در رتبه بندی فیفا را هم دریافت کنید. کونامی همچنین استادیوم های جدیدی چون ومبلی و سنت پترزبورگ را اضافه کرده است.

استادیوم های اضافه شده با آخرین جزئیات طراحی شده اند و حالا که لایسنس یورو 2020 را هم دریافت کرده است، قطعا بخش MyClub این بازی جلوه و نمای دیگری به خود خواهد گرفت. مدتی است که کونامی آن طرفداران سابق خود را از دست داده است و با به دست گرفتن لایسنس لیگ های اروپایی توسط EA، کمی عقب افتاده است. کونامی لایسنس جام ملت های اروپا را سال گذشته خریداری کرد و حالا می تواند به عنوان یک برگ برنده برای PES 2020 آن را رو کند.

FIFA 20 در سوی دیگر محبوبیت خود را دارد و به تازگی رویدادی کوپا آمریکا را به بخش آنلاین خود اضافه کرده است و می توان بازیکنان و تیم های آمریکای جنوبی را انتخاب و با آن‌ها در یک رویداد حرفه ای بازی کرد. بازی esFootball PES 2020 در حال حاضر روی پلتفرم های مختلفی در دسترس است و می توانید آپدیت مجانی Euro 2020 بازی را روز 30 آوریل میلادی تجربه کنید. می توانید سن مارینو را قهرمان اروپا کنید؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.