بازی The Crew Motorfest
یحیی رحیمی

بازی The Crew Motorfest روز 22 شهریور منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 23 خرداد 1402 بدون دیدگاه
1,669 بازدید

یوبی‌سافت در مراسم سالانه‌اش از جزئیات گیم پلی The Crew Motorfest رونمایی کرد. این بازی مسابقه‌ای روز چهاردهم سپتامبر برابر با 22 شهریور برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه کامپیوتر در انحصار اپیک گیمز استور و فروشگاه یوبی‌سافت است و این اثر توسط سرویس استریم لونا آمازون هم قابل تجربه خواهد بود.

از جمله ویژگی‌های بازی The Crew Motorfest باید به پلی‌لیست اشاره کرد. این بخش یک سری کمپین‌ها یا مسابقات کوتاه و متنوع است که هرکدام یک تجربه ماشین‌سواری منحصر به فرد ارائه می‌دهند. هر پلی‌لیست با وسواس خاصی طراحی شده است تا بازی‌کنان به‌طور کامل در فرهنگ خودرو و مسابقات قرار بگیرند. انواع و اقسام رویدادها و چالش‌های ویژه در نظر گرفته شده است. می‌توانید از خودروهای مختلف از جمله کلاسیک‌ها و حتی خودروهای اسپرت الکتریکی هم استفاده کنید و در نهایت همراه دوستانتان به مسابقه بپردازید.

نسخه جدید سری The Crew این بار به جزیره هاوایی سفر کرده است. شما به الماس یا زیباترین نقاط این جزیره سر می‌زنید و تنوع اقلیمی خاصی را خواهید دید. در سویی به مسابقه در خیابان‌های شهر هونولولو خواهید پرداخت، در سوی دیگر نزدیک یک آتش‌فشان می‌رانید و بار دیگر هم داخل پیست با اتومبیل‌های اسپرت مسابقه می‌دهید. تنوع اقلیمی بسیار به Forza Horizon 5 شباهت دارد. برای نمونه می‌توانید به بخش‌های ساحلی سر بزنید و یا اینکه به دل جنگل‌های استوایی بزنید و تجربه متفاوتی کسب کنید.

تاریخ انتشار The Crew Motorfest

تریلر گیم پلی The Crew Motorfest 

یوبی‌سافت انواع و اقسام رویدادها و برنامه‌ها را برای سرگرم کردن بازی‌کنان در نظر گرفته است. این رویدادها شامل مسابقات حرفه‌ای و همچنین مسابقات آنلاین می‌شوند. می‌توانید صدها خودرو محبوب از دوران گذشته، حال و حتی آینده را جمع‌آوری کنید. این بازی هنگام انتشار خودروها و فعالیت‌های زیادی را ارائه می‌دهد. برای نمونه 15 پلی‌لیست در دسترس است. هر پلی‌لیست شامل یک سری چالش‌ها، مسابقات و جوایز است و تم مخصوص به خود را دارد. در یکی از آنها مسابقات ژاپنی را تجربه خواهید کرد و در دیگری آف‌رود و در دیگری خیابانی. تجربه آفلاین بازی به‌اندازه آنلاین جذاب است و یوبی‌سافت تجربه منحصر به فردی برای عاشقان بازی‌های اتومبیل‌رانی آرکید ایجاد کرده است.

کارگردان بازی با حضور روی صحنه مراسم در مورد ویژگی‌های اثر صحبت کرد. طبق گفته وی تمامی خودروهای بازی The Crew 2 قابل‌انتقال به بازی The Crew Motorfest هستند. قبل از انتشار بازی می‌توانید تمام خودروهایی که جمع‌آوری کرده‌اید را به رایگان به بازی جدید منتقل کنید. به‌عبارت‌دیگر بازی جدید را دست‌خالی آغاز نمی‌کنید و اگر عناوین قبلی را خریده‌اید، می‌توانید زودتر از بقیه فعالیت خود را شروع کنید. خرید نسخه‌های دیجیتال و مخصوص نیز امکان دسترسی سه روز زودتر به بازی را می‌دهد.

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، تاریخ انتشار The Crew Motorfest روز 22 شهریور برای PS4، PS5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر اعلام شد.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.